Incident Management wegennet

Auteur Topic: Incident Management wegennet  (gelezen 207465 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #60 Gepost op: 22 augustus 2013, 15:59:27
Citaat van: thetwin84 link=msg=1194176 date=1377159796
Is het dan niet makkelijker om waar nu het driehoek staat onder in de tekening om daar een wagen neer te zetten met center out aan?

Dat kan, maar dan heb je altijd mensen die om je auto heen rijden en vrolijk weer verder gaan.  :-X


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #61 Gepost op: 22 augustus 2013, 17:02:00
Citaat van: EvEs link=msg=1194273 date=1377179967
Dat kan, maar dan heb je altijd mensen die om je auto heen rijden en vrolijk weer verder gaan.  :-X

Dat dit vroeger wel kon (heel vroeger voor dat (ik in ieder geval) geboren was). En tegenwoordige tijd kan het met de mentaliteit van de mens niet meer. Toch jammer dat men dat niet begrijpt dat wanneer er zo'n signaal gegeven wordt dat je niet meer rechtdoor kunt en dat je maar een andere route moet kiezen.  Nee men gaat gewoon om het hv-voertuig heen en denkt dan van goh er is iets aan de hand en dan verwachten ze nog dat je plaats voor ze maakt.

Conclusie de hulpdiensten zijn eerst een poos bezig met afsluiten van rijvakken voordat ze met het so kunnen bemoeien.  Nu begrijp ik gelijk waarom er zoveel wagens gestuurd worden naar een incident. Terwijl je bij de opgegeven kruising het af zou kunnen met een auto en pionnen moeten nu overal pionnen geplaatst worden..

Toch jammer...
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #62 Gepost op: 22 augustus 2013, 18:22:21
Citaat van: EvEs link=msg=1194273 date=1377179967
Dat kan, maar dan heb je altijd mensen die om je auto heen rijden en vrolijk weer verder gaan.  :-X
Maar dan op de plek van de auto op de tekening een aantal kegels
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #63 Gepost op: 22 augustus 2013, 18:27:51
Citaat van: DeMassel link=msg=1194339 date=1377188541
Maar dan op de plek van de auto op de tekening een aantal kegels

Leuk bedacht maar dan krijg je gevaarlijke situaties waarbij mensen als nog gaan keren e.d.
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #64 Gepost op: 22 augustus 2013, 18:30:31
Citaat van: thetwin84 link=msg=1194340 date=1377188871
Leuk bedacht maar dan krijg je gevaarlijke situaties waarbij mensen als nog gaan keren e.d.
En dat heb je in het geval van de tekening niet? Enige verschil met de tekening is de wisseling tussen de kegels en de auto met TA
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


zijlvaart67

  • Verkeerspolitie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 395
Reactie #65 Gepost op: 22 augustus 2013, 19:47:29
Hoe dan ook, pylonen of een auto maakt volgens mij niet zoveel uit.. Zolang je er zelf maar niet staat..
Snappen doen mensen 't toch niet.  :-\

Blijf ook nooit dicht bij de afzetting staan, want dan krijg je continu de stomste vragen..
העבר שלי הוא כהה כמו העתיד שלי


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #66 Gepost op: 22 augustus 2013, 19:55:27
Citaat van: zijlvaart67 link=msg=1194358 date=1377193649
Hoe dan ook, pylonen of een auto maakt volgens mij niet zoveel uit.. Zolang je er zelf maar niet staat..
Snappen doen mensen 't toch niet.  :-\

Blijf ook nooit dicht bij de afzetting staan, want dan krijg je continu de stomste vragen..

laatst zette ik 1 afslag van een rotonde dicht. Blauw aan, RWS kwam er bij, bord omhoog met pijl en omleiding. 500 meter verder dikke zwarte rookwolken. Ook op advies van RWS ver weg gaan staan ivm domme vragen... Het hielp niets. Sommige mensen kwamen zelfs via de verkeerde kant van de rotonde, tegen de richting in toch doorrijden, bij mij met de wijze woorden: "ja, maar ik..."

Ik heb ze allemaal achteruit terug de rotonde op laten rijden  >:D


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #67 Gepost op: 23 augustus 2013, 00:40:58
Hoe simpel en hersendood ben je dan EvEs als je dat soort fratsen uithaalt. Hoop dat behalve dat je ze achteruit terug hebt laten rijden ook nog lid van de club gemaakt hebt ( kenteken op kladblok noteren ) want dat verdient men wel vind ik.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #68 Gepost op: 23 augustus 2013, 14:33:45
Citaat van: EvEs link=msg=1194360 date=1377194127
Ik heb ze allemaal achteruit terug de rotonde op laten rijden  >:D

Och, een LZV een aanwijzing geven dat hij de straat niet in kan. Gaat hij via het terrein van een boer het toch proberen, deze meneer mocht bijna 2 km achteruit rijden met twee wipkarren. En wij hebben helemaal niet staan lachen 998765 e050 998765 e050
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #69 Gepost op: 23 augustus 2013, 23:02:21
Citaat van: HIT link=msg=1194553 date=1377261225
Och, een LZV een aanwijzing geven dat hij de straat niet in kan. Gaat hij via het terrein van een boer het toch proberen, deze meneer mocht bijna 2 km achteruit rijden met twee wipkarren. En wij hebben helemaal niet staan lachen 998765 e050 998765 e050

De meneer van RWS vroeg of we toch niet even het verkeer moesten tegenhouden als de sukkels achteruit de rotonde opgingen. Niet dus... >:D