Incident Management wegennet

Auteur Topic: Incident Management wegennet  (gelezen 207301 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #90 Gepost op: 12 december 2013, 23:29:07
Citaat van: Sylvester link=msg=1228108 date=1386886844
Ziet er rommelig uit.

of gewoon vreselijk chaotisch. Het is behoorlijk rommelig de gehele opstelling.


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #91 Gepost op: 14 december 2013, 19:47:11
Daar gaat op het eerste oog heel veel mis met de afzetting. Vooral iets met voorbij incident parkeren.

En die 2 botssers staan ook niet logisch.
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #92 Gepost op: 14 december 2013, 19:53:25
Citaat van: DeMassel link=msg=1228574 date=1387046831
Daar gaat op het eerste oog heel veel mis met de afzetting. Vooral iets met voorbij incident parkeren.

En die 2 botssers staan ook niet logisch.

Ik zie 1 botsabsorber en 1 actiewagen die niet zijn opgeroepen voor dit ongeval maar toevallig aanwezig zijn ( dit na gesprek met het bedrijf)
De botsabsorber overigens staat daar prima anders krijg je tussendoorstekers, de actiewagen is volgens het bedrijf later achteruit gereden tot het beginpunt van de afzetting.  O0

Bedrijf in questie is niet de "normale" IM aannemer op dat stuk maar wel voor andere delen rondom de tunnels van A'dam.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #93 Gepost op: 14 december 2013, 21:14:19
Citaat van: HIT link=msg=1228575 date=1387047205
Ik zie 1 botsabsorber en 1 actiewagen die niet zijn opgeroepen voor dit ongeval maar toevallig aanwezig zijn ( dit na gesprek met het bedrijf)
De botsabsorber overigens staat daar prima anders krijg je tussendoorstekers, de actiewagen is volgens het bedrijf later achteruit gereden tot het beginpunt van de afzetting.  O0

Bedrijf in questie is niet de "normale" IM aannemer op dat stuk maar wel voor andere delen rondom de tunnels van A'dam.


Er staat bij het filmpje(you tube) A12 Zoetermeer dan is deze aannemer wel degelijk de juiste aannemer is/of was het bij Amsterdam dan zit daar een andere calamiteitenaannemer.
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #94 Gepost op: 14 december 2013, 21:47:12
Vermeulen stond gister op dezelfde lokatie te botsen ivm auto in vangrail. Ik kom ze heel veel tegen op de Haaglandse delen van A4 / A12 / A13 dus denk dat Vermeulen hier de gecontracteerde botsert is.


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #95 Gepost op: 14 december 2013, 21:53:56
Citaat van: HIT link=msg=1228575 date=1387047205
Ik zie 1 botsabsorber en 1 actiewagen die niet zijn opgeroepen voor dit ongeval maar toevallig aanwezig zijn ( dit na gesprek met het bedrijf)
De botsabsorber overigens staat daar prima anders krijg je tussendoorstekers, de actiewagen is volgens het bedrijf later achteruit gereden tot het beginpunt van de afzetting.  O0

Bedrijf in questie is niet de "normale" IM aannemer op dat stuk maar wel voor andere delen rondom de tunnels van A'dam.

Kijk, die op rs1 was ook die wat ik verkeerd vond staan. Maar zou de bots (rs2) eigenkijk ook niet iets verder terug moeten voor bufferruimte? Of wordt dan te risicovol met doorstekers?
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #96 Gepost op: 14 december 2013, 22:03:05
Citaat van: Haageneesch link=msg=1228593 date=1387054032
Vermeulen stond gister op dezelfde lokatie te botsen ivm auto in vangrail. Ik kom ze heel veel tegen op de Haaglandse delen van A4 / A12 / A13 dus denk dat Vermeulen hier de gecontracteerde botsert is.


Juist en ik kan het echt weten ^-^,dat haar Vermeulen daar het calamiteitencontract heb,maar ik kan het niet goed zien waar precies op A12
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #97 Gepost op: 14 december 2013, 22:27:16
Citaat van: Blusdebrand link=msg=1228599 date=1387054985

Juist en ik kan het echt weten ^-^,dat haar Vermeulen daar het calamiteitencontract heb,maar ik kan het niet goed zien waar precies op A12
Klopt, maar uit de info die ik heb was dit versluys bv. Zij zijn later wel afgelost door Vermeulen.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #98 Gepost op: 15 december 2013, 03:48:58
Citaat van: Blusdebrand link=msg=1228599 date=1387054985

Juist en ik kan het echt weten ^-^,dat haar Vermeulen daar het calamiteitencontract heb,maar ik kan het niet goed zien waar precies op A12
Zo rond 12,7 L: Ri Den Haag net na oprit Ztr-centrum.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #99 Gepost op: 25 december 2013, 21:18:20
Citaat van: Blusdebrand link=msg=1231487 date=1388001304
En @dielangemotormuis,ik kan je nog wel een regio opnoemen waar ze het IM niet serieus nemen maar het is gewoonweg wachten totdat .............,blijven herhalen dat ze hestje aan moeten word vervelend ervaren.

Gewoon wegsturen, zonder geel zichtbaarheidsvestje NIET op de auto(snel)weg werken. De richtlijnen zijn toch heel duidelijk.