KLPD (Snelwegen) van Noodhulp naar handhaving

Auteur Topic: KLPD (Snelwegen) van Noodhulp naar handhaving  (gelezen 30036 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #140 Gepost op: 30 september 2011, 07:52:04
sorry maar de meeste regio's hebben niet een Verkeerspolitie zoals het is bedoeld. Ik bedoel men noemt zich verkeerspolitie maar het is dan een VHT+. Bedoel het niet minder waardig maar, er zijn in mijn ogen maar drie echte Vp's in den landen. Die van Hgl, AA en die van RR.
Deze afdelingen houden zich bezig met het breede paket van het verkeer zijnde Rij en rustentijden, personenvervoer, lang breed en hoog, ontheffingen, tack onderzoek bij de artikel 6 aanrijdingen. Ga zomaar door.
Ik had altijd begrepen dat Zeeland ook een echte VP heeft omdat het KLPD daar niet rijd en zij
dus alle verkeerscontrole's & toezichttaken op zich nemen.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #141 Gepost op: 30 september 2011, 08:31:30
Ik had altijd begrepen dat Zeeland ook een echte VP heeft omdat het KLPD daar niet rijd en zij
dus alle verkeerscontrole's & toezichttaken op zich nemen.
Eens, volgens mij is dit ooit in Blik op de Weg ter sprake gekomen.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #142 Gepost op: 30 september 2011, 16:45:34
dat is niet de info die ik heb gekregen uit eerste hand.
Misschien is het verkeerd over gekomen maar als je spreekt over een verkeerspolitie dan heb ik model van hgl, RR en AA voor ogen. Niet de club van spee die rondrijden in videoauto en daarbij af en toe een weging doet. Of denkt te weten hoe de regeling voertuigen in elkaar zit.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #143 Gepost op: 30 september 2011, 18:16:18
dat is niet de info die ik heb gekregen uit eerste hand.
Misschien is het verkeerd over gekomen maar als je spreekt over een verkeerspolitie dan heb ik model van hgl, RR en AA voor ogen. Niet de club van spee die rondrijden in videoauto en daarbij af en toe een weging doet. Of denkt te weten hoe de regeling voertuigen in elkaar zit.
Ja dat had ik al begrepen. De VHT's rijden echt hoofdzakelijk met onopvallende auto's rond. Echter heeft Zeeland wat ik altijd begreep toch
een echte VP rondrijden net als A-A, R-R, en HGL al zijn zij overal actief en niet in een kleiner gebied. Zie bijvoorbeeld de post van MarcoV
die de opvallende auto van Zeeland gepakt heeft
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=13151.220
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v