KLPD (Snelwegen) van Noodhulp naar handhaving

Auteur Topic: KLPD (Snelwegen) van Noodhulp naar handhaving  (gelezen 30453 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #70 Gepost op: 29 september 2009, 15:49:37
Later we nu gewoon eerlijk zij het klpd wat doet dat nu eigenlijk. De heren en dames rijden een beetje in het rond. Af en toe laten ze hun nues eens zien en daar is het eigenlijk mee afgelopen. Het komt er op neer dat de regio's alles mogen opknapen terwijl zij vrolijk rondrijden.

Volgens mij heeft Rotterdam nog steeds zijn eigen verkeersdienst en ook hun eigen zeehavenpolitie.

 ;D ;D ;D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #71 Gepost op: 29 september 2009, 22:21:49
Later we nu gewoon eerlijk zij het klpd wat doet dat nu eigenlijk. De heren en dames rijden een beetje in het rond. Af en toe laten ze hun nues eens zien en daar is het eigenlijk mee afgelopen. Het komt er op neer dat de regio's alles mogen opknapen terwijl zij vrolijk rondrijden.

Ik ben toch blij dat zij af en toe de zware aanrijdingen opnemen ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Gast

  • Gast
Reactie #72 Gepost op: 29 september 2009, 23:44:23
Later we nu gewoon eerlijk zij het klpd wat doet dat nu eigenlijk. De heren en dames rijden een beetje in het rond. Af en toe laten ze hun nues eens zien en daar is het eigenlijk mee afgelopen. Het komt er op neer dat de regio's alles mogen opknapen terwijl zij vrolijk rondrijden.

Volgens mij heeft Rotterdam nog steeds zijn eigen verkeersdienst en ook hun eigen zeehavenpolitie.

 ;D ;D ;D

Wat een helder inzicht, duidelijke uitleg en geweldige inside information.   ::) ::)


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #73 Gepost op: 30 september 2009, 00:52:54
kan iemand eens een update hierover geven hoe de status nu is...
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #74 Gepost op: 30 september 2009, 23:26:48
kan iemand eens een update hierover geven hoe de status nu is...

Status groen, regen ... Geen bosbrandgevaar

Er lopen allerei zaken ... Dus die ''iemand'' kan nog geen concrete update geven over hoe de status nu is...

(status3)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #75 Gepost op: 1 oktober 2009, 16:26:55
HE is allemaal heel duidelijk het klpd gaat zich meer ritten op het project matig werken en de regio's mogen al het werk doen. Lees de uitspraken gedaan door DHR BIK


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #76 Gepost op: 1 oktober 2009, 17:03:00
HE is allemaal heel duidelijk het klpd gaat zich meer ritten op het project matig werken en de regio's mogen al het werk doen. Lees de uitspraken gedaan door DHR BIK

Helaas voor Dhr. Bik bepaalt hij dit niet alleen ;)

De Raad van Hoofdcommissarissen heeft een aantal jaar terug het document 'Synergie en samenwerking' opgesteld, wat gaat over de samenwerking tussen de regiokorpsen en het KLPD. Ik verwacht niet dat de regiokorpsen dit gauw zullen loslaten.

Het oordeel van Korpsbeheerder Guusje ter Horst zal in deze ook zwaar wegen, iemand enig idee wat haar standpunt is ???


PS: Denk a.u.b. een beetje aan interpuntie, spelling, leestekens enz. We houden hier geen wedstrijd wie het snelste een bericht kan plaatsen, dus neem gerust wat meer tijd voor het opstellen van je bericht.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #77 Gepost op: 1 oktober 2009, 23:41:13
Het laatste wat ik gehoord heb is dat de KLPD wel de noodhulp op de snelwegen blijft verzorgen. De regio's staan er ook niet bepaald om te springen om dit weer op te pakken! Wel zou het KLPD verder opgeleid worden om meer zelfstandig ook een ongevalsanalyse uit te kunnen voeren en zo juist meer taken op de snelweg naar zich toe te trekken.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #78 Gepost op: 5 oktober 2009, 15:59:21
HAHA de zo genaamde artikel 6 aanrijdingen worden door de Rotterdam alreeds zelf gedaan. Die heeft nammelijk nog als een van de weinige regio's nog een eigenen en gedege Verkeerspolitie.


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #79 Gepost op: 5 oktober 2009, 16:32:20
HAHA de zo genaamde artikel 6 aanrijdingen worden door de Rotterdam alreeds zelf gedaan. Die heeft nammelijk nog als een van de weinige regio's nog een eigenen en gedege Verkeerspolitie.

Je zou bijna kunnen zeggen dat Politie Rotterdam - Rijnmond geheel zonder assistentie van andere regio's/klpd kan uitgezonderd de luchtvaartpolitie van het klpd....
Compliment aan de Rotterdamse Politie hiervoor....
Mijn vraag aan andere regio's willen jullie ook niet meer zelf kunnen, zoals een eigen waterpolitie, verkeersdienst enz.....
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P