beveiliger bij defensie

Auteur Topic: beveiliger bij defensie  (gelezen 2484 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

denim911

  • Gast
Gepost op: 22 juli 2009, 20:34:18
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over de beveiliging bij defensie.
Ik werk sinds 1998 als beveiligingsmedewerker en heb alles gedaan binnen de beveiliging.
Voor mijn gevoel ben ik dan ook toe aan een nieuwe uitdaging. Ben dan ook zeer geintreseerd in een job als beveiliger bij defensie.

Alleen is mijn vraag waar ik vacatures kan vinden en waar ik moet zijn om te solliciteren.
Kan iemand mij hiermee opweg helpen?

Ik hoor het graag.

Groeten,

Erwin




SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #1 Gepost op: 22 juli 2009, 20:43:20
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,23900.0.html

Kijk dat topic ff door daar zie je die links, verder gebruik de zoekfunctie op google eens
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 22 juli 2009, 21:00:33
Je kan kijken bij www.werkenbijdeluchtmacht.nl en dan kijken bij vacatures qua bewaking en dan als het kan de sollicitatie procedure volgen
Hoe het met de landmacht en MBK is weet ik niet.

Ik hoorde trouwens laatste dat ze op dit moment geen mensen aannemen qua defensie bewaking, omdat het DBBO gebeuren voor de deur staat.


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #3 Gepost op: 23 juli 2009, 11:43:27
Er staan bij defensie 3 grote reorganisaties in de voorbereiding waarvan die van de DBBO het verste gevorderd is. Stel dat er bij die andere 2 reorganisaties mensen over/te kort zijn (wat nu nog niet bekend is) kan er met personeel geschoven worden.

Dit zou wel eens reden kunnen zijn om voorlopig geen vaste contracten af te sluiten op personeelsgebied.

Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.