Windows Mobile applicatie voor P2000

Auteur Topic: Windows Mobile applicatie voor P2000  (gelezen 59102 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #30 Gepost op: 17 augustus 2009, 15:56:19
Heb je het MS .Net compact framework geinstalleerd op je toestel?

Hier is de nieuwste versie van het .Net Compact Framework (3.5), dit moet worden geinstalleerd via ActiveSync.

Ik heb hier nog een keer geprobeerd te draaien zonder dat versie 0.3 is geinstalleerd, dat loopt gewoon goed...

Voor de duidelijkheid, je krijgt de melding "Please enter your preferences..." en als je dan op OK klikt komt direct een foutmelding? Zou je de foutmelding anders kunnen copy/pasten, of is dat niet mogelijk?
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Bart S

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 17 augustus 2009, 18:57:13
In 0.4 had ik een bugje ontdekt, maar voor ik die kon melden was er al een versie 0.41 die het perfect doet. Ook de regiofeeds via alarmeringen.nl komen nu netjes binnen. Hij lijkt nu dus helemaal perfect te werken!


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #32 Gepost op: 17 augustus 2009, 19:06:59
Ik had inderdaad de foutjes (want het waren er meer) ook ontdekt en snel verholpen in de 0.41. Nu bouwen aan de 0.5 :)
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #33 Gepost op: 18 augustus 2009, 12:11:39
De applicatie werkt niet op Windows Mobile telefoons zonder Touchscreen. Dat bleek het probleem van RAdeR te veroorzaken.
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


willummm

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #34 Gepost op: 20 augustus 2009, 00:31:33
Hoi,

Ten eerste een compliment voor het programma, een geweldige applicatie waar ik bij toeval tegenaan liep. Ik heb er nu een aantal dagen gebruik van gemaakt en ben het volgende probleem tegen gekomen.

Bij Source selecteer ik "alarmeringen.nl", bij Region selecteer ik "Brabant-Noord", bij Discipline selecteer ik "All", en Max.Rec staat op "25". Toch krijg ik slechts maximaal 10 meldingen te zien.

Op het moment dat ik bij Discipline "Brandweer" of "Ambulance" selecteer krijg ik meldingen te zien welke ik niet te zien krijg als ik "All" heb geselecteerd. I.m.o. zou ik bij "All" toch alle meldingen van Brandweer EN Ambulance te zien moeten krijgen, maar dat verloopt niet helemaal goed dus.

Mvg,

Een enthousiaste gebruiker   O0


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #35 Gepost op: 20 augustus 2009, 08:14:10
Enthousiaste gebruikers sta ik graag te woord  ;)

Je eerste punt klopt maar komt voort uit de lengte van de feed van alarmeringen.nl. Daar zit nou eenmaal niet meer data in (http://www.alarmeringen.nl/feeds/29/all.rss) zoals je kan zien. De max-records heb ik in voornamelijk toegevoegd voor de feeds van p2000zhz-rr.nl omdat die nogal wat langer bleken te zijn. Ik ben er echter inmiddels achter gekomen dat mijn methode niet helemaal correct werkt, aangezien de complete feed wordt gedownload en het max aantal records wordt weergegeven: Op dataverkeer wordt dus niet bespaard...

Je andere punt is mij ook al een paar keer opgevallen, maar ook op dat punt ben ik afhankelijk van de aanlevering van data door alarmeringen.nl danwel p2000zhz-rr.nl. Ik zal het punt in ieder geval doorspelen naar de beheerder van alarmeringen.nl.
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #36 Gepost op: 22 augustus 2009, 18:24:37
Vandaag weer een nieuwe versie geplaatst, link. Het gaat om versie 0.51 met de volgende aanpassingen:

- Nieuwe manier van data-opslag;
- Daardoor mogelijkheid om meerdere feeds tegelijk weer te geven;
- Aantal problemen op de achtergrond verholpen.

Hopelijk gebruiken jullie deze nieuwe versie weer met veel plezier. Ik zie jullie reacties graag tegemoet. Eventuele verbeteringen hoor ik uiteraard ook graag!
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


willummm

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #37 Gepost op: 23 augustus 2009, 00:44:43
Heel mooi, ik ga 'm meteen maar eens installeren... O0


Bart S

  • Gast
Reactie #38 Gepost op: 23 augustus 2009, 19:17:22
Staat erop! Ik heb twee feeds geselecteerd (Amsterdam ambu en Rotterdam politie). Wat er dan gebeurt is dat de beide feeds niet door elkaar lopen op tijdsvolgorde, maar dat eerst de meldingen van Amsterdam er staan, en daarboven de meldingen van de andere feed. Zou mooi zijn als ze gewoon door elkaar op tijd zouden staan.


Guppie3335

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,143
Reactie #39 Gepost op: 24 augustus 2009, 00:22:43
hier ook een hele blije gebruiker....0.5 geinstalleerd op htc touch pro ... werkt als een dijk en prachtig strak....
ga nu de 0.51 ook eens proberen .... ;-)

Ga vooral zo door.... ;-)  O0