Hoeveel ambulancemensen lezen hier?

Auteur Topic: Hoeveel ambulancemensen lezen hier?  (gelezen 192971 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchy

  • Gast
Reactie #70 Gepost op: 23 november 2005, 23:37:22
Mijn naam is Martien strik

Ik ben invalkracht (chauffeur) bij diverse ambulancediensten via een detacheringsbureau.
(Oa. RAV Noord Oost gelderland en RAV Zorg op weg)


Zoals zo velen op zoek naar een vaste aanstelling.
Maar wel erg leuk omdat je bij verschillende diensten in de keuken mag kijken.   :D



hey Martien  hoe issie?  ;D lang niet gezien, we hebben samen de cursusgevolgd bij de RAVU  (groetjes van de enige dame van de groep  ??? )


Siegie

  • Ambulancier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
Reactie #71 Gepost op: 5 december 2005, 11:28:59
De100 dienst..???   wat is de 100 dienst voor iets? :-X :-X

Bij ons in Belgie moet je de 100 bellen voor dringende hulp deze ambu's vertrekken meestal uit de Brandweerkazerne.buiten deze heb je ook een helepak private diensten die ook dringend vervoer rijden maar niet onder de 112 en in zo,n firma ben ik tewerk gesteld www.tri-ac.be

Belgie is echt wel een apenland hoor de opleidingen zijn ondermaats en er rijden te veel brielpotten rond met vanalles en nog wat.
Ambulancier ambulancedienst Turnhout


Karim

  • Gast
Reactie #72 Gepost op: 5 december 2005, 14:36:48
Bij ons in Belgie moet je de 100 bellen voor dringende hulp deze ambu's vertrekken meestal uit de Brandweerkazerne.buiten deze heb je ook een helepak private diensten die ook dringend vervoer rijden maar niet onder de 112 en in zo,n firma ben ik tewerk gesteld www.tri-ac.be


Een beetje zinloze post vind je niet....  ::)

op 19 mei (meer als 'n half jaar geleden dus) vroeg iemand wat de dienst 100 is, en op diezelfde dag (dus ook op 19 mei) is dat ook aan 'm uitgelegd. En dan ga jij die vraag nu nog eens quoten en opnieuw beantwoorden. Zie ik het nut niet echt van in hoor....  ::)

En dat de 100 wagens meestal vanaf 'n brandweerkazerne vertrekken klopt ook niet, in sommige steden misschien ja (bijv. Brussel) maar d'r zijn ook genoeg plaatsen waar ze helemaal niet vanuit 'n brandweerkazerne vertrekken (bijv. Antwerpen) daar vertrekken ze vanaf priveposten en vanuit het ziekenhuis.


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #73 Gepost op: 5 december 2005, 20:10:23
Karim,

Chill, man! Je moet je niet persoonlijk aangesproken voelen. Iedereen heeft zijn eigen mening en ook het recht om die te delen, al ben je het er niet mee eens.

Maar verder, hoe gaat het met je?

Carl.
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon


Karim

  • Gast
Reactie #74 Gepost op: 5 december 2005, 20:24:49
Hey Carl,

Met mij gaat alles z'n gangetje hoor, en met jou ?

'k voel me trouwens ook niet persoonlijk aangesproken door zijn posts hoor, maar 'k vind 't gewoon vervelend als er informatie wordt verschaft die incompleet of incorrect is, vandaar dat ik 'r even wat van zei  ;)


ijsselvechter

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 208
Reactie #75 Gepost op: 2 januari 2006, 19:33:23
Ik werk als chauffeur bij RAV IJsselvecht, standplaats Heerde : :D


Bibi33

  • Gast
Reactie #76 Gepost op: 27 februari 2006, 17:22:11
:D Hallo Bianca hier ;).
Ben ambulancechauffeur (chauffeuse) Bij de Regionale Ambulance Dienst (RAD) NoordHollandNoord.

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


Bart S

  • Gast
Reactie #77 Gepost op: 27 februari 2006, 18:45:25
:D Hallo Bianca hier ;).
Ben ambulancechauffeur (chauffeuse) Bij de Regionale Ambulance Dienst (RAD) NoordHollandNoord.

Hmmmmm........ tot morgen denk ik zomaar ;D

Bart


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #78 Gepost op: 27 februari 2006, 22:07:57
:D Hallo Bianca hier ;).
Ben ambulancechauffeur (chauffeuse) Bij de Regionale Ambulance Dienst (RAD) NoordHollandNoord.

Welkom hier op dit forum.


Mc DuLu

  • Gast
Reactie #79 Gepost op: 19 april 2006, 14:37:44
Vrijwilliger Ambulancier voor de Belgische DGH ( Dringende Geneeskundige Hulpverlening ) ( dienst 100 of 112 )
standplaats 1. Brandweer Leopoldsburg , 2. Medisch Centrum Vesalius Bilzen

Beroeps Ambulancier bij de Belgische Defensie in het Centrum voor Medische Operaties 1 ( CMO1 ) te Leopoldsburg.