Wat is dit voor holster?

Auteur Topic: Wat is dit voor holster?  (gelezen 19264 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #30 Gepost op: 20 januari 2012, 12:14:23
Het eerste holster gebruiken wij altijd met IBT.
Wij hadden toen nieuwe holsters en toen kon je de Glock er bijna niet uithalen, zo stroef was het.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #31 Gepost op: 20 januari 2012, 12:35:27
Daarom kan je de weerstand vaak verstellen dmv een schroef ;). Toen ik voor het eerst mijn Safariland had wilde de P5 er ook heel moeizaam uit. Na een weekje intensief schieten gaat het zo soepel als een mes door de boter...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


sylvester1986

  • Gast
Reactie #32 Gepost op: 20 januari 2012, 12:49:00
Gelukkige werden ze later 2x per week gebruikt, dus nu is het niet meer stroef.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #33 Gepost op: 20 januari 2012, 18:56:37
Nieuws op het gebied van de holsters. TSA Agency BV is definief de winnaar van de aanbesteding. Als ik naar de producten range van TSA kijk, dan bieden ze op holster gebied alleen RADAR aan.

www.radar1957.com
Word dit het nieuwe politie holster? Of word het voor een andere dienst het holster?
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #34 Gepost op: 20 januari 2012, 19:57:22
holsters ingekocht door vtspn, dus voor elke dienst die straks de beschikking krijgt over de P30...oeps ik bedoel natuurlijk de vervanger van de walter P5  ::)


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #35 Gepost op: 20 januari 2012, 20:06:17
Apart dat er voor zo'n onbekend type holster gegaan wordt. Ik had eigenlijk de Safariland wel terug gezien/gewild...
Gelukkige werden ze later 2x per week gebruikt, dus nu is het niet meer stroef.
Is het principe wel hetzelfde als een Safariland (dus met een roterende kap)? En begrijp ik hieruit dat jullie met een ander holster trainen dan waarmee jullie werken?


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #36 Gepost op: 20 januari 2012, 22:56:00
Net trouwens even op de site van radar gesnuffeld en denk zelf dat het de 6418 gaat worden.
Want de andere holsters zijn level 4 en dat holster heeft een level 3 retentie net als het huidige
safariland. Plus dat holster lijkt ook het meest op het huidige holster waardoor de omscholing
ook minder zal hoeven te zijn.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #37 Gepost op: 20 januari 2012, 23:18:01
Het huidige holster van Safariland is een level II Retention.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #38 Gepost op: 20 januari 2012, 23:18:36
Net trouwens even op de site van radar gesnuffeld en denk zelf dat het de 6418 gaat worden.
Want de andere holsters zijn level 4 en dat holster heeft een level 3 retentie net als het huidige
safariland. Plus dat holster lijkt ook het meest op het huidige holster waardoor de omscholing
ook minder zal hoeven te zijn.

Wat wordt er met levels bedoelt?
Hobby Bobby eenheid Den Haag


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #39 Gepost op: 20 januari 2012, 23:21:52
Als ik op de website van Radar kijk valt me meteen dat die man bovenaan de pagina een vest draagt dat wel erg lijkt op het nieuwe verdekte draagmiddel van de politie.

Is dat trouwens een Italiaans bedrijf? Als dat maar geen voorteken is...