Motoragent zwaargewond na ongeval tijdens begeleiding ambu - Wognum 01-09-2009

Auteur Topic: Motoragent zwaargewond na ongeval tijdens begeleiding ambu - Wognum 01-09-2009  (gelezen 54438 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
Gruwelijk! :-X Ik hoop dat die motoragent er door komt!  :-[ Heel veel sterkte voor betrokkenen!


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Diep triest... op zulke momenten kan je even geen woorden vinden.

Overigens meldt Telegraaf dat hij buiten levensgevaar is.


Kolkkie

  • Verzorgende-IG i.o., Sportmasseur, EHV-er, Fotograaf (niet-HV)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Wat verschrikkelijk dit  :( . Ik hoop dat de betrokken motoragent er snel weer helemaal bovenop komt.
Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.


ruben08116

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 316
Wat en klap zeg, kippenvel :-X Veel sterkte voor de betrokkenen!!!


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Diep triest... op zulke momenten kan je even geen woorden vinden.

Overigens meldt Telegraaf dat hij buiten levensgevaar is.
Volgens SBS is hij stabiel maar heeft ernstige verwondingen


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Gelukkig buiten levensgevaar inmiddels...

WOGNUM Een motoragent is dinsdagmiddag op de A7 bij Wognum zwaar gewond geraakt.
De agent reed terug van een ongeval op de andere zijde van de rijbaan eerder die middag, toen hij van achter werd geschept door een personenauto. De bestuurder daarvan is aangehouden.

Hij is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis en is inmiddels buiten levensgevaar.

bron: www.rtvnh.nl


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Sterkte voor de agent, maar zeker ook de overige hulpverleners. Je ziet de schrik en alles bij die andere mannen (m/v), de twijfel bij de ambulance, de collegaś op de motor......Verschrikkelijk dat het gebeurt als je bezig bent om iemand anders te helpen. Nogmaals sterkte...
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


Ricardo van der Vegt

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 55
Ik bekeek het filmpje net ook even, moest echt even slikken.  :-\ Sterkte gewenst naar de agent!


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Zoo!!! ik zit helemaal te trillen wat een klap zeg...  :o Die auto rijd er ook recht opin.. echt een zeer schokkend filmpje, hopen dat de agent er zonder blijvend letsel vanaf komt.  :| Heeel veel sterkte
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
En dan lees je op bepaalde sites dat mensen 'm bijkans dood wensen omdat in een andere situatie gisteren of vandaag een andere agent met de armen over elkaar zou hebben staan kijken toen iemand met z'n wagen in de sloot raakte.

Wat een haat zo nu en dan. Bah.  >:(
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)