1-1-2, daar pak je ook daders mee

Auteur Topic: 1-1-2, daar pak je ook daders mee  (gelezen 15574 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #40 Gepost op: 20 november 2009, 07:58:23
en in den lande gebruikt met overal andere incidentcode's, ene meldkamer gebruikt Sherpa, andere citygis....

Ik vind dat je dit allemaal moet standariseren... 1 vanwege de kosten, 2 vanwege de compatibiliteit...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #41 Gepost op: 3 april 2010, 12:11:22
Gisteren zelf meegemaakt dat een heterdaadje goed opgelost kan worden door adequaat handelen. Ik belde echter 0900-8844 maar werd doorverbonden met naar ik achteraf weet 112.
Tijdens het winkelen liep een betrokkene te telefoneren ongeveer 5 meter voor mij.
Een jongen op een fiets reed langs en griste de telefoon uit betrokkene zijn handen. Ik heb meteen m'n eigen telefoon gepakt , 0900-8844gebelt en samen met betrokkene achter de persoon aangerend.
door de drukte kon die niet echt gang maken en kwam dus niet echt weg. Kreeg gelukkig zeer snel een telefonist aan de telefoon en ik vertelde meteen de situatie wie-wat-waar. Meteen werd ik doorverbonden en aan de hand van mijn gebiedskennis kn ik wel raden waar de fietser uit zou komen. Geluk bij een ongeluk, er reden 2 bikers in de buurt, die kwamen ons tegemoet en een surveillance voertuig kwam ook naar de straat toe.
Bikers konden aan de hand van het signalement de jongen meteen vloeren( dat zag er heel gelikt uit). Dit allemaal in een tijdsbestek dat ik myn telefoon nog niet eens terug in mijn zak kon doen.. kortom, het kan dus wel snel gehandeld wordt door beide partijen!
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Infinity

  • Verbannen gebruiker
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #42 Gepost op: 14 april 2010, 19:41:49
Ach, de politie loopt best achter de criminelen hebben steeds slimmere acties de politie moet beter opletten!





P.S  -Infinity-


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #43 Gepost op: 14 april 2010, 19:47:23
Ach, de politie loopt best achter de criminelen hebben steeds slimmere acties de politie moet beter opletten!
P.S  -Infinity-

Kijk, het ei van Columbus! Hoort allen, Infinity heeft het wiel uitgevonden!!! De politie moet gewoon beter opletten! 3 maal hoezee voor Infinity...

Knuppel.  ;D


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #44 Gepost op: 15 april 2010, 22:05:05
lol.... owwwwwww is dat het.... 8)


Nou... ik ga beter opletten en je hoort morgen wel of het geholpen heeft... >:D
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....