Nieuwe Mercedes Actros water/schuimblus tbv brandweer Rotterdam-Rijnmond

Auteur Topic: Nieuwe Mercedes Actros water/schuimblus tbv brandweer Rotterdam-Rijnmond  (gelezen 49306 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
ik vind wel dat die orange lamp niet groter moet die valt namelijk te veel op tussen het blauw :P

Zijn ze niet kleiner te vinden ?
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
ik vind wel dat die orange lamp niet groter moet die valt namelijk te veel op tussen het blauw :P

Zijn ze niet kleiner te vinden ?

in het kader van... het moet er op zitten dus doen we dat...


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
ik vind wel dat die orange lamp niet groter moet die valt namelijk te veel op tussen het blauw :P

Zijn ze niet kleiner te vinden ?

hij is toch klein zat:P
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


BdeJ112

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
  • Live life, now.
    • 112 Dokkum
Ik vind hem wel wat overdreven groot, maar wel een heel mooie wagen. Wat is zijn topsnelheid?
Ben de Jager |Nieuwsfreak| Freelancer| Eigenaar www.112-dokkum.nl| Fotografie|Video|Conceptontwikkeling|Social media


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Ik vind hem wel wat overdreven groot, maar wel een heel mooie wagen. Wat is zijn topsnelheid?
Legt eraan, of ie begrenst is. Anders schat ik iets rond de 180 ofzo. Maar dat zullen ze er nooit mee rijden.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Legt eraan, of ie begrenst is. Anders schat ik iets rond de 180 ofzo. Maar dat zullen ze er nooit mee rijden.

Hoe kom je aan die wijsheid?


Mdj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 125
Die gozer lult jo..
180, denk is even na ;)

Kijk is even na het gewicht, en na de motor :P

Brandstof   Diesel
Aantal cilinders   8
Cilinderinhoud   15928 cm3
Vermogen   375 kW
Massa leeg voertuig   29.490 kg
Laadvermogen   5.510 kg
Toegestane maximum massa voertuig   35.000 kg
Massa rijklaar   29.590 kg
Manschap A


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Hoe kom je aan die wijsheid?


Vader, bij Politie en brandweer, oom bij brandweer. Veel mee naar oefeningen enzo. Weet veel over vrachtwagens etc. Nog meer redenen? ;)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Die gozer lult jo..
180, denk is even na ;)

Kijk is even na het gewicht, en na de motor :P

Brandstof   Diesel
Aantal cilinders   8
Cilinderinhoud   15928 cm3
Vermogen   375 kW
Massa leeg voertuig   29.490 kg
Laadvermogen   5.510 kg
Toegestane maximum massa voertuig   35.000 kg
Massa rijklaar   29.590 kg

Ja oke, maar ik heb het opgezocht, en kon niets over snelheid vinden. Tuurlijk weet ik dat V8 diesel snel is. Maar ik deed eig een wilde gok. Zat meer te twijfele, of ie nou over de 200 kon. Maar ik weet bijna zeker dat ding daarvoor is begrenst.  En dan alsnog, een HV voertuig mag de normale snelheid, met prio 1 20 km/u overschrijden. ;)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Vader, bij Politie en brandweer, oom bij brandweer. Veel mee naar oefeningen enzo. Weet veel over vrachtwagens etc. Nog meer redenen? ;)

Geen reden genoeg want je slaat de plank echt compleet mis. 180 km/u voor een vrachtauto dat redt je echt nooit van ze lang zal ze leven. Voor je beeld vorming de politiekranen van Amsterdam-Amstelland waren nooit begrenst en die haalde vol gas 110 a 115 km/u en die zijn een stuk lichter.

Deze is veel zwaarder.

Dus als je het niet weet ga dan ook niet lopen doen als of je het weet. Je zet je zelf dan namelijk een beetje voor schut.

gr
Mike