Nieuwe Mercedes Actros water/schuimblus tbv brandweer Rotterdam-Rijnmond

Auteur Topic: Nieuwe Mercedes Actros water/schuimblus tbv brandweer Rotterdam-Rijnmond  (gelezen 49322 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Heb gehoord dat ze sinds vorige week donderdag op de kazernes staan, klopt dat?   ??? ;)  Kan iemand daar meer duidelijkheid over geven?
Brandweer Papendrecht


Mdj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 125
Heb gehoord dat ze sinds vorige week donderdag op de kazernes staan, klopt dat?   ??? ;)  Kan iemand daar meer duidelijkheid over geven?

Als ik het goed heb gehoord, zou er op leemkuil al ééntje aanwezig zijn! Maar of die al op de uitruk staat.. ik denk het niet! Zullen nu wel druk aan het oefenen, testen, etc. zijn.
Manschap A


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Als ik het goed heb gehoord, zou er op leemkuil al ééntje aanwezig zijn! Maar of die al op de uitruk staat.. ik denk het niet! Zullen nu wel druk aan het oefenen, testen, etc. zijn.

Weet je toevallig of de SB32-1 ook al op de Metaalhof staat, dan ga ik er binnenkort eerst eens wat plaatjes van schieten.  ;)
Brandweer Papendrecht


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604

Weet je toevallig of de SB32-1 ook al op de Metaalhof staat, dan ga ik er binnenkort eerst eens wat plaatjes van schieten.  ;)

JA.... Die staat er  ;)
Met Vriendelijke Groet.....


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
JA.... Die staat er  ;)

Dan ligt de muur aan de achterzijde vaan de kazerne eruit zeker? :P
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Mdj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 125
Wat ik gehoord heb is dat alleen die van Leemkuil erstaat.. Die van metaalhof nog niet, weet ik bijna zeker.. Eerst moet de kazerne aangepast worden..
Manschap A


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Laat ik het zo zeggen hij stond voor de kazerne  :P

Is die muur er dan nog niet uitgebroken ??
Met Vriendelijke Groet.....


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Dan ligt de muur aan de achterzijde vaan de kazerne eruit zeker? :P

Ik dacht dat het een grapje was maar de kazerne moet dus echt verlengt gaan worden voor het voertuig?   :D

Waarom zetten ze het voertuig dan niet op een andere kazerne die wat groter is?   ???
Brandweer Papendrecht


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Ik ben overigens benieuwd of hier de slangen van het grootwatertransport op aangesloten kunnen worden. De aansluitingen die te zien zijn (o.a. op 0:59 min.) lijken mij van hetzelfde formaat, maar ik ben niet zo thuis in de duimen ;)

Zo te zien niet direct, maar dat is het probleem ook niet. Je kan vanaf het GWT gewone toevoerslangen (75mm) koppelen aan de SB ;). Net zoals dat met een normale TS/RV gaat bij de inzet van het GWT...
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Mdj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 125
Hij komt op de Metaalhof omdat er in de buurt van de Brienenoordbrug een heli-landplaats komt.. En op Kazerne Bosland paste hij ook niet..
Manschap A