Nieuwe Mercedes Actros water/schuimblus tbv brandweer Rotterdam-Rijnmond

Auteur Topic: Nieuwe Mercedes Actros water/schuimblus tbv brandweer Rotterdam-Rijnmond  (gelezen 49323 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
De SB 21-1 van de Laanslootseweg gaat ook verdwijnen
Met Vriendelijke Groet.....


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Voertuig staat inmiddels inderdaad op de Metaalhof. Op een wasplaats, wasbak en wasmachine na hoefde er niet uitgebroken te worden.
greetz,  Enrique


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Ondanks de kudde paparazzi die gisteren foto's stond te maken, nog niks hier verschenen. Bij deze dan alsnog.



Korps : Rotterdam-Rijnmond Oost
Roepnummer : SB321
Type voertuig : SB3LD8000T10000/2000
Merk / Type chassis : Mercedes-Benz 4151F48 Actros
Opbouw : Hilton
Kenteken : BX-GX-82
Datum in dienst : 2010
greetz,  Enrique


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
En nog ter info: de SB551 van de post Leemkuil is inmiddels weer retour fabriek (weet niet of het de opbouw is, of de pomp of wat dan ook) in verband met diverse kleine gebreken.
greetz,  Enrique


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Zitten die gebreken dan niet bij de SB32-1? De voertuigen zijn toch identiek dus verwacht je het bij deze toch ook?

Super mooi voertuig trouwens! Als ik tijd heb volgende week ga ik even langs voor wat plaatjes.
Brandweer Papendrecht


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
En nog ter info: de SB551 van de post Leemkuil is inmiddels weer retour fabriek (weet niet of het de opbouw is, of de pomp of wat dan ook) in verband met diverse kleine gebreken.

Dat is ook de reden dat de nieuwe SB voor Amsterdam-Amstelland nog (steeds) niet is afgeleverd is
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Zitten die gebreken dan niet bij de SB32-1? De voertuigen zijn toch identiek dus verwacht je het bij deze toch ook?

Nee, nog niet in elk geval. Als ik een bepaalde auto koop, en tig anderen kopen dezelfde auto, kan het ook zomaar voorkomen dat mijn auto wél gebreken vertoont, en andere auto's niet. De ene auto is de andere niet toch?
greetz,  Enrique


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Voertuig staat inmiddels inderdaad op de Metaalhof. Op een wasplaats, wasbak en wasmachine na hoefde er niet uitgebroken te worden.

Heb hem vandaag ook gezien. Jee wat een groot ding :)
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
9 meter 20 lang.  ;)
greetz,  Enrique


Defender

  • Centralist GMK, ACH, BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 622
Dat is ook de reden dat de nieuwe SB voor Amsterdam-Amstelland nog (steeds) niet is afgeleverd is

Hoorde vandaag van een collega dat de nieuwe SB voor Pieter is afbesteld ivm de financiele situatie. Zodra ik het 100% zeker weet zal ik het hier melden.