Voertuig brandweer Ede is ook aangekomen (foto's)

Auteur Topic: Voertuig brandweer Ede is ook aangekomen (foto's)  (gelezen 6941 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

CLUT

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
  • Dit forum is het helemaal !
Gepost op: 16 februari 2004, 14:31:53




jur

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #1 Gepost op: 16 februari 2004, 14:45:34
Een schitterend voertuig, absoluut een aanwinst voor het voertuigbestand van brandweer-Nederland.

Weet iemand trouwens ook het type chassis? Ik kan nog zien dat het een Iveco EuroTrakker is...


Nick

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 16 februari 2004, 15:25:33
WOW  :o

Wat een indrukwekkend voertuig!!


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #3 Gepost op: 16 februari 2004, 16:02:35
inderdaad, prachtig voertuig en die led-balk is ook enorm gaaf op het dak

Groeten Ricardo B
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


Bralo20

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 16 februari 2004, 16:46:05
Zeer mooie wagen.  Persoonlijk ben ik nooit echt voorstander van Iveco geweest (tenzij in de Iveco Magirus-Deutz periode) maar ik moet zeggen dat de Iveco EuroFire en EuroTrakker etc... er wel mogen wezen ondanks de ouderdom.  De nieuwe Stralis reeks vind ik zelfs bijzonder geslaagd.

Iemand een idee van het exacte type, motor, versnellingsbak, etc...  kortom de volledige specs ;)

Mooie ledbalk trouwens ;)

Ik hoop alleen maar dat het voertuig niet bij de eerste offroad rit op haar zij ligt.  De wagen lijkt me een bijzonder hoog zwaartepunt te hebben (hoge opbouw en vooral de verhoogde vering)  Ik vrees dan ook dat echt offroad werk niet geschikt is voor dit voertuig. :(

Mvg,


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #5 Gepost op: 16 februari 2004, 19:57:24
Een schitterend voertuig, absoluut een aanwinst voor het voertuigbestand van brandweer-Nederland.

Weet iemand trouwens ook het type chassis? Ik kan nog zien dat het een Iveco EuroTrakker is...
het wordt steeds leuker om voertuigen te kijken ;D ;D ;)


CLUT

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
  • Dit forum is het helemaal !
Hey allemaal hier, :D

Ik ben dan toch ook mr ff zelf gaan kijken en het is idd een zeer indrukwekkend voertuig : GROOT :D:D:D:D

Ik heb zelf ook nog ff wat foto's gemaakt, en idd de ledbalk bovenop het voertuig is erg interressant, ik heb geprobeerd een goeie detail foto te maken... Ik zal hier ook wat foto's neer zetten de rest staat op http://members.lycos.nl/brandweerede2/nieuwe_202/

(mooi blauw is niet lelijk :D ;))







excuus voor het zo langzaam openen van de pop ups,
En al die klooie pop ups van lycos moeten jullie ook mr ff voor lief nemen


reddingssite

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 16 februari 2004, 21:28:22
Zozo die mogen ze hier bij de Stadsgewestelijke brandweer Vlissingen-Middelburg ook wel nemen  ;D ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 16 februari 2004, 22:21:14
Zozo die mogen ze hier bij de Stadsgewestelijke brandweer Vlissingen-Middelburg ook wel nemen  ;D ;D

Bosrijke omgeving, Roland? ::) ::)


Ridder Pim

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 16 februari 2004, 22:59:42
Héle mooie wagen jongens!
Vooral die lichtbalk en de lampen achterop zijn gaaf... :)
En ook weer imposant om te zien; krijgt de commandant van dienst dan een Humvee als dienstwagen?  ;)