Ervaringen met navigatiesystemen (o.a. CityGis)

Auteur Topic: Ervaringen met navigatiesystemen (o.a. CityGis)  (gelezen 21775 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

EM physician

  • AIOS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 375
Reactie #10 Gepost op: 27 oktober 2009, 09:39:16
Goed idee! Zal het aan mijn PC voordragen!


leo A

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • LOTUS®kring Zuid-Holland Zuid
    • Lotuskring Zuid Holland Zuid
Reactie #11 Gepost op: 27 oktober 2009, 18:31:33
Wij krijgen in dordt de nieuwsbrief via de brandweer over alle weg omleggingen en afsluitingen.
Deze wordt door onze PC doorgestuurd naam alle chauffeurs.
Werkt perfect.

groet, Leo A
service controleur kleine blusmiddelen Hap chauffeur Dordrecht LOTUS E.H. verlener https://bit.ly/2BTzliB?fbclid=IwAR1TCU2Ox-kHkiz_nwOC3rJZE6v4Kkv24z-


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #12 Gepost op: 30 oktober 2009, 08:49:32
Ik krijg van stadsregie een mailtje elke vrijdag.... maar ik begin er niet meer aan om te onthouden waar ze allemaal bezig zijn.. alleen de hoofdrouter, want anders kom ik niet meer toe aan het daadwerkelijk rijden van een rit :-X :-\ Dus laat ik me af en toe maar eens verrassen :P
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 3 november 2009, 00:00:00
Ik krijg van stadsregie een mailtje elke vrijdag.... maar ik begin er niet meer aan om te onthouden waar ze allemaal bezig zijn.. alleen de hoofdrouter, want anders kom ik niet meer toe aan het daadwerkelijk rijden van een rit :-X :-\ Dus laat ik me af en toe maar eens verrassen :P

Wees blij met die luxe ... Heb al een aantal keren mee gemaakt dat ik een autosnelweg op knal en er vervolgens ergens niet af kan ... En dus echt een #$%^&*eind om moet rijden én dat was bij ons / de meldkamer van te voren niet bekend ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #14 Gepost op: 14 november 2009, 08:55:52
Ik heb zelden problemen met het systeem. Maar ja, ik gebruik hem dan ook vrijwel nooit. Ik ben sneller met een korte blik in mijn stratenboekje. Hoofdwegen daar naartoe dien je wat mij betreft te kennen zonder hulp! Dat de navigatie het huisnummer niet kan plaatsen herken ik niet van de keren dat ik hem in een erg lange straat met wisselend een-richtingsverkeer wel gebruikte. Maar dat is natuurlijk toeval en het kan een keer gebeuren dat hij het niet vindt.

Voor het opzoeken van wegopbrekingen hebben we in Amsterdam de site www.werkaandeweg.amsterdam.nl. Daar zie je per stadsdeel de opbrekingen op de grotere straten. Handig om bij aanvang dienst even naar toe te surfen!


zomervlinder

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
  • niet elke verandering is een verbetering.
Reactie #15 Gepost op: 15 december 2009, 15:28:19
tom tom werkt prima ;) alleen ga ik ervanuit dat die niet gebruikt wordt?


EM physician

  • AIOS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 375
Reactie #16 Gepost op: 15 december 2009, 16:20:00
Is zelfs verboden bij mijn werkgever. Wordt beschouwd als een projectiel die ten tijde van een aanrijding door de auto zal vliegen. Daarnaast is er ooit een Tom-Tom uit een HAP auto gestolen, met alle gevolgen van dien. (Ingeslagen ruit)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #17 Gepost op: 9 februari 2011, 15:16:01
CityGIS...wie werken daar allemaal al mee? Hoe zijn de ervaringen? Hoor veel positieve geluiden hierover!


EM physician

  • AIOS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 375
Reactie #18 Gepost op: 9 februari 2011, 18:30:31
Sinds afgelopen maandag heeft Amsterdam ze op de nieuwe auto's. Ik heb er nog niet mee gewerkt. Hoorde van mijn collega dat het een mooi systeem is. Beter dan de ervaringen met de Audi nav. Ik hou je op de hoogte zodra ik er mee gewerkt heb!


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #19 Gepost op: 9 februari 2011, 18:36:14
Top! (bij mij op het werk zit het ook in de zeer nabije planning, namelijk)  O0