Spoedbegeleiding door de politie

Auteur Topic: Spoedbegeleiding door de politie  (gelezen 408972 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #140 Gepost op: 27 maart 2012, 14:30:12
Puur uit nieuwsgierigheid naar de ins and outs, wat is in verkeerstechnische omstandigheden dan de definitie en uitvoering van het woord "begeleiden"?
Check de afleveringen van Blik op de Weg over de verkeerstechnische begeleidingen (van Haaglanden). Heb de link zo even niet paraat, maar moeten op Youtube staan.

En vergelijk dat eens met 100 meter voor een ambulance uitrijden zoals de brandweerauto in het filmpje. Heel ander soort "begeleiden".
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


Gast

  • Gast
Reactie #141 Gepost op: 27 maart 2012, 14:34:29
Die filmpjes heb ik inderdaad bekeken, bedankt voor de tip in ieder geval  O0 Daarom is mijn vraag ook meer gericht op de definitie van het woord "begeleiden" wat in die zin misschien wel niet helemaal de lading dekt. Verkeersregulerende begeleiding versus vergezellend begeleiden, zeg maar.




WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Reactie #143 Gepost op: 27 maart 2012, 19:02:39
Zijn goed, ik heb ze al flinke tijd geleden bekeken maar laat duidelijk zien hoe het een en ander werkt  :) O0
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #144 Gepost op: 14 april 2012, 10:28:15
Wat super die filmpjes! Zie ik ineens mijn chef terug daar  ;D
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


BrielleMedia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
  • Hobby fotograaf en videograaf
    • BrielleMedia
Reactie #145 Gepost op: 15 april 2012, 09:55:31
14/04/12 Spoedtransport naar Sophia Kinderziekenhuis vanuit Ridderkerk na reanimatie
14/04/12 Spoedtransport naar Sophia Kinderziekenhuis vanuit Ridderkerk na reanimatie


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #146 Gepost op: 15 april 2012, 12:52:54
een heel strakke video... Ik vind de agenten in de gele jas toch veel beter zichtbaar...


kens62

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 627
Reactie #147 Gepost op: 15 april 2012, 23:44:37
En daarom ben ik dus heel positief over de blauwe blauwe kolom die de gele kolom helpt.

Persoonlijk als papa mee mogen rijden op de toen zogenaamde babylance. Had toen echt het idee dat ze samen probeerden de tijd terug te draaien zo hard ging het.

Bedankt nog hiervoor  O0

Was overigens een rit van Amsterdam naar Rotterdam.
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #148 Gepost op: 16 april 2012, 00:14:27
"Leuk" om te zien! De collega's hadden hier nog tijd om de zaak voor te bereiden, dat is helaas vaak genoeg niet het geval en is er veel meer sprake van spoed....
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


lennard

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 172
Reactie #149 Gepost op: 16 april 2012, 09:09:33
Zeer mooi filmpje!

Hoe zit het eigenlijk met spoedbegeleidingen, sluiten ze gelijk de weg af of een paar minuten voordat de ambulance komt, en wat is dan goedkoper zoŽn spoedbegeleiding of een vlucht met de lifeliner.