Spoedbegeleiding door de politie

Auteur Topic: Spoedbegeleiding door de politie  (gelezen 408177 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #370 Gepost op: 25 november 2012, 13:03:16
Spoedtransport vanuit het Reinier de graaf ziekenhuis naar het Sophia kinderziekenhuis in Rotterdam. Begeleid door de Verkeerspolitie Haaglanden.

SPOEDTRANSPORT A1 AMBU 15-114 RDG-H KINDER REINIER DE GRAAFWEG DELFT
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Reactie #371 Gepost op: 26 november 2012, 11:29:31
Bij de spoedbegeleiding in de avond valt op dat het stopteken van de spitser, nou ja, misschien juist niet erg opvalt (aan de andere kant valt een stilstaande politiemotor met blauwblauw natuurlijk genoeg op). Zijn hier in de praktijk veel problemen mee, bijvoorbeeld meer doorrijders?
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #372 Gepost op: 26 november 2012, 11:42:19
Mijn ervaring is dat het niet veel meer is als met daglicht.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #373 Gepost op: 26 november 2012, 11:42:49
Bij de spoedbegeleiding in de avond valt op dat het stopteken van de spitser, nou ja, misschien juist niet erg opvalt (aan de andere kant valt een stilstaande politiemotor met blauwblauw natuurlijk genoeg op). Zijn hier in de praktijk veel problemen mee, bijvoorbeeld meer doorrijders?

Het viel mij inderdaad op dat een fluoriserende handschoen wellicht beter zou werken!
Hobby Bobby eenheid Den Haag


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #374 Gepost op: 26 november 2012, 11:46:11
Het viel mij inderdaad op dat een fluoriserende handschoen wellicht beter zou werken!

Gaat niet opschieten, aangezien je de stoppen vtgn je binnenkant van je hand laat zien. Gok dat het reflecterende er binnen een week vanaf is gesleten, omdat je je hand aan je stuur moet houden en gas geven.

Ik zeg gewoon duidelijk je arm omhoog en flink op je fluit blazen. Werkt prima.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #375 Gepost op: 26 november 2012, 11:48:03
Gaat niet opschieten, aangezien je de stoppen vtgn je binnenkant van je hand laat zien. Gok dat het reflecterende er binnen een week vanaf is gesleten, omdat je je hand aan je stuur moet houden en gas geven.

Ik zeg gewoon duidelijk je arm omhoog en flink op je fluit blazen. Werkt prima.
En een soort van boksbeugel met aan het uiteinde een rode lamp, zou dat niet een ander idee kunnen zijn>? (en dan niet om te slaan :P)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #376 Gepost op: 28 november 2012, 17:10:51
24/11/12 Spoedtransport Ambulance 15-114 Sophia kinderziekenhuis Rotterdam
24/11/12 Spoedtransport Ambulance 15-114 Sophia kinderziekenhuis Rotterdam

Zijn de collega's van bureau Verkeer van de politie Haaglanden.


Teun Schavuit

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #377 Gepost op: 29 november 2012, 15:36:17
Misschien kunnen Remcotjuhh en HV-spotter afspreken wie van hen de filmpjes plaatst.
Hetzelfde transport door de 15-114 uit een iets andere hoek heeft weinig meerwaarde... :(

En daarom ook verwijderd, mod Jerommeke


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #378 Gepost op: 29 november 2012, 16:21:22
Misschien kunnen Remcotjuhh en HV-spotter afspreken wie van hen de filmpjes plaatst.
Hetzelfde transport door de 15-114 uit een iets andere hoek heeft weinig meerwaarde... :(
Dat zie je vaker, ook met 5-6 man, allemaal filmen, allemaal naast elkaar in een rijtje. Logica? I don't know.... ^-^


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #379 Gepost op: 30 november 2012, 15:08:20
Misschien kunnen Remcotjuhh en HV-spotter afspreken wie van hen de filmpjes plaatst.
Hetzelfde transport door de 15-114 uit een iets andere hoek heeft weinig meerwaarde... :(

En daarom ook verwijderd, mod Jerommeke
 Als ik een filmpje ervan al op zie staan vanuit de zelfde locatie plaats ik het vaak niet eens. Nu was ik eerder en heb hem dus wel geplaatst.
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh