Spoedbegeleiding door de politie

Auteur Topic: Spoedbegeleiding door de politie  (gelezen 408237 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Reactie #410 Gepost op: 12 januari 2013, 23:51:05
Vat het niet op als commentaar, maar vanwaar de keuze daar tegen het verkeer in te rijden?
Zelf zou ik het op dat punt niet snel doen namelijk, in het verleden genoeg collega's van u gezien namelijk die het niet redden. Geen dodelijke slachtoffers maar goed eens is de eerste.

Volgens mij is daar de ingang SEH van het EMC.

De eerste O0

Goed gereden! ;) Is dit een route die jullie vaak begeleiden?
En hoe zit het nou eigenlijk? Wie bepaalt wanneer er een begeleiding nodig is? Of rukken jullie bijvoorbeeld standaard uit als het MMT-team tp moet komen rond de spits?
Dus eigenlijk.. Wat zijn de criteria en wie bepaalt of er aan de criteria voldaan wordt?
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


Marrk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Reactie #411 Gepost op: 12 januari 2013, 23:55:04
Volgens mij is daar de ingang SEH van het EMC.

Goed gereden! ;) Is dit een route die jullie vaak begeleiden?
En hoe zit het nou eigenlijk? Wie bepaalt wanneer er een begeleiding nodig is? Of rukken jullie bijvoorbeeld standaard uit als het MMT-team tp moet komen rond de spits?
Dus eigenlijk.. Wat zijn de criteria en wie bepaalt of er aan de criteria voldaan wordt?

Omdat je de rotonde rondrijden nooit op tijd gaat redden. En zoals met alles; goed op blijven letten!
Aanvraag via MK ambulance op verzoek ambupersoneel. En idd vaak op voorhand ivm aanrijtijden.


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Reactie #412 Gepost op: 13 januari 2013, 00:01:33
Om HIT nog een beter beeld te geven van de situatie:
Links waar de spoedbegeleiding uitkwam, en achter de stoplichten eerste straat links ingang EMC.
Zoals Marruk zei, de rotonde rond red je niet op tijd. Dit is namelijk een redelijk grote rotonde (kijk maar eens rond:)

http://maps.google.nl/maps?q=erasmus+medisch+centrum&hl=nl&ll=51.908451,4.46561&spn=0.002863,0.008256&sll=51.492927,5.89468&sspn=0.092022,0.264187&hq=erasmus+medisch+centrum&t=m&z=18&layer=c&cbll=51.908398,4.465468&panoid=vAgRatO_CTtfpoMxe4khLg&cbp=12,53.37,,0,9.77
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


TheDavey100

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
    • Rozenburg Report
Reactie #413 Gepost op: 13 januari 2013, 00:02:10
Wat mij enigszins verbaast is dat de politie van R-R niet een unit klaar zet op die rotonde zodat het hele transport zo door kan rijden. Zo gaat het ook wel maar voor de spitser zou het wel veiliger zijn lijkt mij. Ik heb de ervaring dat Haaglanden altijd volledig zelfstandig het transport uitvoert tot aan het EMC, en R-R voor de rest geen actie onderneemt dmv afzettingen.

Ik beoordeel nu ook alleen op wat ik zie, voor de rest houd ik me niet zo met de politie bezig. Excuseer als ik het fout heb.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #414 Gepost op: 13 januari 2013, 00:02:32
Volgens mij is daar de ingang SEH van het EMC.

grinnik dat wist ik rens, echter ken ik de rotonde uitermate goed en weet ik ook dat de snelst gemeten snelheid op die rotonde 132 km/h was van een porsche 911 die werd gestopt door een bus van een collega bedrijf die er stond om een bordje op te hangen. Deze rotonde bij groen licht nodigt menig automobilist uit tot meer gas geven. Gelijk daarbij bedenkend dat Marruk vanuit het diepe naar boven rijd en dus minder opvalt kwam mijn vraag.

Verder mooie actie idd O0
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Marrk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Reactie #415 Gepost op: 13 januari 2013, 00:07:15
grinnik dat wist ik rens, echter ken ik de rotonde uitermate goed en weet ik ook dat de snelst gemeten snelheid op die rotonde 132 km/h was van een porsche 911 die werd gestopt door een bus van een collega bedrijf die er stond om een bordje op te hangen. Deze rotonde bij groen licht nodigt menig automobilist uit tot meer gas geven. Gelijk daarbij bedenkend dat Marruk vanuit het diepe naar boven rijd en dus minder opvalt kwam mijn vraag.

Verder mooie actie idd O0

Niks aan het handje. Goed overzicht. Beter druk dan weinig verkeer. Op tijd leeg en veilig. Daar gaat het om!


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #416 Gepost op: 13 januari 2013, 10:04:22
@ thedavy100.
Dat heeft te maken met de manier van werken. Daarom is er afgesproken dat als hgl met iets naar Rotterdam komt zij het beginnen en afmaken, zonder bemoeienis van Rotterdam. Andersom geldt het zelfde.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #417 Gepost op: 13 januari 2013, 10:50:31
Ik sta d'r weer goed op;)
Strakke actie!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #418 Gepost op: 13 januari 2013, 16:19:51
Wat mij enigszins verbaast is dat de politie van R-R niet een unit klaar zet op die rotonde zodat het hele transport zo door kan rijden. Zo gaat het ook wel maar voor de spitser zou het wel veiliger zijn lijkt mij. Ik heb de ervaring dat Haaglanden altijd volledig zelfstandig het transport uitvoert tot aan het EMC, en R-R voor de rest geen actie onderneemt dmv afzettingen.

Ik beoordeel nu ook alleen op wat ik zie, voor de rest houd ik me niet zo met de politie bezig. Excuseer als ik het fout heb.

Dat heeft te maken met de VTB... In principe heb je met VTB geen extra voertuigen of mensen nodig.

Wat mij dan weer opvalt is dat een van de motoren een andere sirene heeft  e050
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #419 Gepost op: 14 januari 2013, 07:51:39
Bril opzetten zijn pan's en BMW's door elkaar heen. Nee daar heeft het niet mee te maken.