Spoedbegeleiding door de politie

Auteur Topic: Spoedbegeleiding door de politie  (gelezen 407061 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

mikemike413

  • Aspirant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #20 Gepost op: 27 november 2009, 18:52:20
Ik wist niet dat er al zoon topic was, anders wist ik het niet, en een normaal spoedje is het nou ook weer niet.


Bart S

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 27 november 2009, 19:15:44

Ben het vrijdag na wezen vragen bij de verkeerspolitie. Ze rijden er niet mee in Rotterdam maar de mogelijkheid zit er wel op.

Ze hebben mij toch echt een keer begeleid met die tekst op de matrix!


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #22 Gepost op: 27 november 2009, 19:20:10
Ze hebben mij toch echt een keer begeleid met die tekst op de matrix!

Ja Bart, ik kreeg een keer de tekst, "gordel om, U ook!" te lezen. Dat was vanuit de Maasvlakte richting de bewoonde wereld.

RR (wel heeel lang geleden)
Elke hulpverlening start met communicatie.


x-fader

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #23 Gepost op: 30 november 2009, 12:30:52
voor welke interventies wordt zo'n politiebegeleiding gebruikt?


Alwin

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 513
  • Fotograaf en EHBO er
    • aw foto
Reactie #24 Gepost op: 30 november 2009, 12:40:28
Zo'n transport noemen ze hier in Twente een eiltransport. Maar hier mag de politie niet voor een ambu rijden met OGS. Alleen de kruizingen worden afgezet. Dit werkt ook goed.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #25 Gepost op: 30 november 2009, 13:32:10
Ik zal jullie maar allemaal uit de droom helpen, als achter de C320 een ambu hangt die na het ZIEKENHUIS met spoed moet gaat wel degelijk de tekst AMBU VOLGT aan. In Rott wordt nu nog met een wagen voor de ambu rijden maar dat gaat veranderen, de mogelijkheid bestaat straks dat er ook een motor vooe gaat rijden.

Er was eerst voor een auto gekozen dit ivm de veiligheid van de motorrijder.

NOG meer vragen op dit vlak dan hoor ik het wel.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #26 Gepost op: 28 januari 2010, 21:48:25
Ik zal jullie maar allemaal uit de droom helpen, als achter de C320 een ambu hangt die na het ZIEKENHUIS met spoed moet gaat wel degelijk de tekst AMBU VOLGT aan. In Rott wordt nu nog met een wagen voor de ambu rijden maar dat gaat veranderen, de mogelijkheid bestaat straks dat er ook een motor vooe gaat rijden.

Er was eerst voor een auto gekozen dit ivm de veiligheid van de motorrijder.

NOG meer vragen op dit vlak dan hoor ik het wel.
Vandaag idd met een C-klasse voor mijn neus gereden... "AMBULANCE VOLGT"... was een lange dag, maar wel mooi, glijdend vervoer met politiebegeleiding door het halve land heen door de spits  8)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Bart S

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 30 januari 2010, 16:06:46
Vandaag idd met een C-klasse voor mijn neus gereden... "AMBULANCE VOLGT"... was een lange dag, maar wel mooi, glijdend vervoer met politiebegeleiding door het halve land heen door de spits  8)

Het was in ieder geval geen spoed.... kun jullie op de A4 tot het Clausplein makkelijk bijhouden... ;)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #28 Gepost op: 30 januari 2010, 16:16:58
Het was in ieder geval geen spoed.... kun jullie op de A4 tot het Clausplein makkelijk bijhouden... ;)
Nee, de MICU rijdt niet harder dan 100/105.... ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #29 Gepost op: 30 januari 2010, 17:10:34
Goed broeders speod heeft niet altijd te maken met snelheid, het kan ook zijn dat je met een micu aan het rijden bent en deze mag oner geen voorwaarde stil komen te staan dan alleen bij het ziekenhuis.