Spoedbegeleiding door de politie

Auteur Topic: Spoedbegeleiding door de politie  (gelezen 407016 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #70 Gepost op: 28 september 2010, 17:49:42
Waar komt al dat personeel vandaan joh?

Anyway, ik mis gele hesjes en de pet. Het gaat gelukkig allemaal goed, maar eigen veiligheid eerst is zó belangrijk.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #71 Gepost op: 29 september 2010, 00:05:31
de pet.

Die word toch alleen in de opleiding en tijdens grote controle's gedragen ? 998765
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #72 Gepost op: 29 september 2010, 07:51:08
Mooi dat die agent in die volvo na het eerste transport nog even zijn vingertje opsteekt naar de camera :)  (zijn goede vinger dus he, niet zijn middelvinger).

Dit blijven mooie filmpjes om te zien, minder om achter in die gele wagens te liggen denk ik, maar leuk (mooi) om te zien hoe goed zoiets samenwerkt.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


jeroen76

  • Bedrijfshulpverlener
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
Reactie #73 Gepost op: 29 september 2010, 10:12:26
Waar komt al dat personeel vandaan joh?


Rotterdam is een grote stad...  998765

Maar dat er veel personeel voor ingezet wordt is een feit. Niet alleen op dit kruispunt bij het EMC, maar op vrijwel ieder kruispunt in de stad waar het spoedtransport overheen gaat...  O0 (tenminste een aantal jaar geleden toen ik nog in Rotterdam woonde wel)


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #74 Gepost op: 29 september 2010, 10:22:02
De begrippen "Spoedtransport" of "assistentie collega" brengen in Rotterdam nog altijd veel mensen op de been. En terecht.  :)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #75 Gepost op: 29 september 2010, 11:00:34
De begrippen "Spoedtransport"

Ik hoorde toevallig laatst dat ook in Haaglanden er een speciale procedure is, er word over de porto een bepaald begrip geroepen waarna iedereen (van agent tot hoofdinspecteur) de straat op gaat en een bepaalde kant op gaat.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #76 Gepost op: 29 september 2010, 11:07:54
Die word toch alleen in de opleiding en tijdens grote controle's gedragen ? 998765
;)

Eensch. Maar in slechts je uniform zonder pet en hesje het verkeer regelen maakt je een stuk minder opvallend...


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #77 Gepost op: 29 september 2010, 14:41:49
Rotterdam is een grote stad...  998765

Maar dat er veel personeel voor ingezet wordt is een feit. Niet alleen op dit kruispunt bij het EMC, maar op vrijwel ieder kruispunt in de stad waar het spoedtransport overheen gaat...  O0 (tenminste een aantal jaar geleden toen ik nog in Rotterdam woonde wel)

Dat gebeurt inderdaad nog steeds.  ;)
Brandweer Papendrecht


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #78 Gepost op: 29 september 2010, 14:43:31
;)

Eensch. Maar in slechts je uniform zonder pet en hesje het verkeer regelen maakt je een stuk minder opvallend...

Een pet werkt toch niet echt mee aan de opvallendheid of wel? Zo'n geel hesje wel natuurlijk. Vaak hebben ze die ook wel aan maar je ziet het, niet altijd.  ;)
Brandweer Papendrecht


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #79 Gepost op: 29 september 2010, 15:32:11
Een pet werkt toch niet echt mee aan de opvallendheid of wel?

Een pet heeft met herkenbaarheid als agent te maken, vandaar dat het (door de politie) ''verplicht'' gesteld is bij het regelen van verkeer  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !