Regelgeving voor tunnels

Auteur Topic: Regelgeving voor tunnels  (gelezen 100681 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Reactie #40 Gepost op: 9 juni 2003, 14:16:29
Christian,

Tuurlijk kan dat, mits jij een schoteltje meeneem, want we hebben vloerbedekking!  ;D :D ;D

Groeten vanuit een drukke controlekaer


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #41 Gepost op: 9 juni 2003, 20:21:47
Michel je hoort zeker van me,lijkt me harstikke leuk we nemen de koek mee ;D ;D


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #42 Gepost op: 9 juni 2003, 21:21:31
Ik kan bevestigen dat het leuk en interessant is :-)
Waar in Zeeland breng je je vakantie door Peter?

Gr
Erik


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #43 Gepost op: 10 juni 2003, 18:42:47
we gaan naar Meliskerke,we gaan in een caravan op een minicamping.Lekker genieten van zon,zee en strand en natuurlijk van het zeeuwse landschap.En een kijkje bij de Westerschelde tunnel hehe ;D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #44 Gepost op: 10 juni 2003, 18:53:52
De laatste vier berichten zijn helemaal niet off-topic. Mischien moet jullie een verzoek bij Pieter in dienen voor een speciale catagorie : Vakantie. :P


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #45 Gepost op: 10 juni 2003, 18:58:00
kun je nagaan hoe we als hulpverleners toe zijn aan vakantie ;D ;D ;D


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #46 Gepost op: 10 juni 2003, 19:16:55
Op zich is zo'n rubriek vakantie helemaal zo gek nog niet.... dan kan iedereen zijn belevenissen kwijt op het gebied van hulpverlening tijdens zijn vakantie. Ik kan me zo voorstellen dat heel wat hulpverleners tijdens hun vakantie collega's opzoeken om eens te ervaren hoe men in een ander land of een andere streek te werk gaat.......
Ik ben er zelf eentje van! :-) Voor deze zomer staan een zooitje vliegveldbrandweerkorpsen in Duitsland op het programma.........

Peter: Pas wel op he! De hulpverleningsforum-dichtheid in Zeeland is errug hoog!

Gr
Erik


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #47 Gepost op: 10 juni 2003, 20:06:03
Als je Zeeland binnen rijdt staat er een bord: 'Namens het hulpverleningsforum welkom in Zeeland'.
Dat zegt toch wel iets, hè? :P

Christian


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #48 Gepost op: 10 juni 2003, 20:18:53
Op zich is zo'n rubriek vakantie helemaal zo gek nog niet.... dan kan iedereen zijn belevenissen kwijt op het gebied van hulpverlening tijdens zijn vakantie. Ik kan me zo voorstellen dat heel wat hulpverleners tijdens hun vakantie collega's opzoeken om eens te ervaren hoe men in een ander land of een andere streek te werk gaat.......
Ik ben er zelf eentje van! :-) Voor deze zomer staan een zooitje vliegveldbrandweerkorpsen in Duitsland op het programma.........

Peter: Pas wel op he! De hulpverleningsforum-dichtheid in Zeeland is errug hoog!

Gr
Erik










Daar zit wel wat in, al vind ik zelf dat een aparte Catagorie een beetje ver gaat. Wat wel zou kunnen is een aparte Topic waar mensen hun verhalen over de buitenlandse hulpverlening kwijt kunnen. Wie begint ???


Peter_s

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #49 Gepost op: 10 juni 2003, 21:02:54
Peter: Pas wel op he! De hulpverleningsforum-dichtheid in Zeeland is errug hoog!

Is dat omdat Zeeland verder niet zo...zeg maar.... dicht bevolkt is....of??? ;D