HV foto van de maand oktober 2009

Auteur Topic: HV foto van de maand oktober 2009  (gelezen 8223 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pim Velthuizen

  • Zelfstandig (pers)fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 106
  • Fotograaf Brw cluster EVA (Epe, Voorst, Apeldoorn)
    • PVFotografie
Reactie #10 Gepost op: 12 november 2009, 18:45:58
Dank voor de stemmen en de felicitaties! :)

En voor wat betreft winnende "vlammenfoto's", kijk even naar het HV foto van het jaar 2009 topic en zie dat er een stuk meer foto's zonder dan mét vlammen staan. ;)
O0 ::)


Kees ZHZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #11 Gepost op: 12 november 2009, 19:24:10
O0 ::)
Ik wilde gewoon even kwijt dat ik de foto's van Gerard, Marco en Maarten veel origineler vond dan die vlammenfoto van REINVL, Ik zeg niks over je foto Rein want die is prima.
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #12 Gepost op: 12 november 2009, 19:32:46
Nou Reinvl! Gefeliciteerd want het is een prachtig plaatje!  O0
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #13 Gepost op: 12 november 2009, 21:10:34
Alle mensen die op mij hebben gestemd, bedankt!  :)

Rein gefeliciteerd.


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #14 Gepost op: 12 november 2009, 23:28:28
Rein, van harte! Een mooie foto! O0

Toch wil ik even gebruik maken van de mogelijkheid om mijn keuze uit te leggen... mijn keuze is gevallen op de foto van Pim en dat is omdat het eens een keer een andere invalshoek laat zien. In Apeldoorn werden erg veel branden gesticht en logischerwijs zou je als fotograaf of de HV fotograferen of het incident zelf. De foto van Pim vond ik er juist uitspringen omdat je wél zag wat er aan de hand was (voertuigbrand in woningwijk), maar je krijgt ook gelijk mee wat er speelt in zo'n buurt. Op de foto zie je mensen in groepjes bij elkaar staan, er over praten... het sfeertje ziet er nogal gespannen uit en dat komt bij mij erg goed over op de foto. Daarom mijn stem voor Pim dit keer. O0
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Maarten!

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
  • Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (VNOG)
Reactie #15 Gepost op: 13 november 2009, 15:28:33
Reinvl gefeliciteerd, terechte winnaar!  O0
Als ik niet op m´n eigen foto had gestemd, had ik zeker op die van jou gestemd...  ;)
Werk --> Scheikundig onderzoeker Douane EHV -->  -GNK-C / SIGMA lid VNOG-West               -Rode Kruis afdeling Nunspeet - Bestuurslid, Coördinator E


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #16 Gepost op: 13 november 2009, 18:57:14
Rein, van harte! Een mooie foto! O0

Toch wil ik even gebruik maken van de mogelijkheid om mijn keuze uit te leggen... mijn keuze is gevallen op de foto van Pim en dat is omdat het eens een keer een andere invalshoek laat zien. In Apeldoorn werden erg veel branden gesticht en logischerwijs zou je als fotograaf of de HV fotograferen of het incident zelf. De foto van Pim vond ik er juist uitspringen omdat je wél zag wat er aan de hand was (voertuigbrand in woningwijk), maar je krijgt ook gelijk mee wat er speelt in zo'n buurt. Op de foto zie je mensen in groepjes bij elkaar staan, er over praten... het sfeertje ziet er nogal gespannen uit en dat komt bij mij erg goed over op de foto. Daarom mijn stem voor Pim dit keer. O0
Mee eens, ik vond het alleen zo jammer dat er druppels op de lens/ op een raam zitten (bij het groepje mensen rechts en daarboven).


Pim Velthuizen

  • Zelfstandig (pers)fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 106
  • Fotograaf Brw cluster EVA (Epe, Voorst, Apeldoorn)
    • PVFotografie
Reactie #17 Gepost op: 13 november 2009, 20:19:43
Mee eens, ik vond het alleen zo jammer dat er druppels op de lens/ op een raam zitten (bij het groepje mensen rechts en daarboven).
Tja dat kan je niet voorkomen als het zo uit de lucht goot en de wind bijna naar mij toe stond. Weg photoshoppen is dan niet mijn manier en ruitenwissers voor mijn lens bestaan helaas nog niet.  ;D Doekje wel en altijd opzak.