Meditaxi

Auteur Topic: Meditaxi  (gelezen 102256 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #20 Gepost op: 20 augustus 2004, 19:32:46
Is dit relevant ???????, voegt het iets toe...??

Mot met je baas en niet tevreden, zoek je een andere baan.. maar ik vind het niet netjes om daar op een openbaar forum over te zeiken.. want men kan zich hier niet verdedigen..

Verder zorgt het alleen voor oppervlakkige discussies, met niet relevante zaken.. en weinig verdieping..

Joh, marktwerking in de zorg.. een niet meer te keren proces.. wen er maar aan... en de slimmerikken profiteren er van.. en de rest... is alleen maar te ontevreden, terwijl er juist zichtbare verbeteringen zijn voor de klant, voor premiebetaler, en zelfs voor de werknemers..
Maar ons geheugen is te kort..  Nog geen jaar geleden hadden we het over dat Huisartsenposten met OGS gingen rijden en nu vinden we dat de normaalste zaak van de wereld..

Nog geen 3 jaar geleden waren HAP-chauffeurs een uitzondering en nu stikt het er van...


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #21 Gepost op: 20 augustus 2004, 23:25:21
Ik sluit me aan bij Peter Adema,in deze discussie wordt 1 werkgever volledig de hoek ingedrukt.En ik denk niet dat dit forum daarvoor bedoeld is,heb je twijfels over een werkgever bespreek dat dan met hem.Maar maak een werkgever niet zwart via dit forum ;)


Steven78

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 25 augustus 2004, 16:29:49
Een reactie op de ambulancechauffeur uit Dordrecht:
Zolang wij ons houden bij het vervoeren van een huisarts, en jullie bij het vervoer van patienten hoef je niet bang te zijn voor je baan. Wij zijn GEEN ambulance. Dat het woord op de zijkant staat heeft enkel te maken met de regelgeving vanuit Den Haag ten aanzien van de medische striping. Maar zolang er mensen naar het ziekenhuis moeten, zal jij je baan niet kwijtraken. Wij brengen ze in ieder geval niet!  ;)

Groet, Steven
Huisartschauffeur Amsterdam


Dokterswacht

  • fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 691
Reactie #23 Gepost op: 31 augustus 2004, 16:38:32
Dat een werkgever niet in een hoek mag worden gedrukt is op zich prima, maar laten ze dat dan zelf ook niet oproepen. Ook ik heb een slechte ervaring met werkgevers die wel het forum hier volgen maar niet de moed tonen hier open en herkenbaar in de discussie mee te doen. Wel een e-mail naar me zenden en daarin aangeven dat ze mij NOOIT in dienst zullen nemen omdat ik op het forum zaken zou hebben genoemd die negatief waren. Op mijn vraag via e-mail om een voorbeeld te noemen nooit meer wat van gehoord. Op zo'n manier krijg je dus dat de discussie in een forum wordt gevoerd. Normaal overleg is niet mogelijk blijkbaar.

Tino


security

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 30 maart 2005, 22:29:06
mischien een raare vraag maar welke bedrijfen leveren dan nog meer hap chauffeurs dan enkeld meditax?


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #25 Gepost op: 2 april 2005, 15:26:52
Dag security,

een ander die in meerdere regio's rijdt is medi-expresse. Verder zijn er ook lokale taxi-bedrijven die het doen, of hap's die het, al dan niet in samenwerking met de ambulancedienst, zelf regelen.


sjbr

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
  • een schizofeen is nooit alleen
Reactie #26 Gepost op: 31 oktober 2005, 22:30:14
Hallo allemaal
Net nieuw begonnen als part-time hapchauffeur bij meditaxi. Ik weet niet hoe het verleden daar geweest is. Ik weet wel hoe het gaat in de normale taxibranche.

Ik wil niemand zwart maken. Maar ik durf wel een vergelijking te maken.
Mijn oude werkgever is als een regenachtige dag met veel wind op schiphol waar je als reiziger over het platform naar het vliegtuig moet lopen.
Twee en een half uur vliegen en je stapt uit in zonnig en warm zuid Frankrijk. Lees voor zuid Frankrijk: mijn nieuwe werkgever.
Loon in de taxiwereld is niet breed, zeker zolang het ontbreekt aan fooi. Met de laatste CAO onderhandelingen en overeenkomsten is al veel goed gemaakt op het loon voor HAPchauff.
Klagen is mensen eigen. Maar je lot ligt ook bij jezelf
maak een keuze als je meer wil.
groetsels


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #27 Gepost op: 31 oktober 2005, 22:56:29
sjbr, welkom hier op het forum. Discussie's zullen altijd op dit punt blijven.
Zolang je zelf het naar de zin heb bij je werkgever, dan is er niets aan de hand.
Eigenlijk moet ik zeggen, welkom collega, in de wereld van de Hap chauffeur.  ;)  :D  Ik wens je veel succes in dit werk.


sjbr

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
  • een schizofeen is nooit alleen
Reactie #28 Gepost op: 31 oktober 2005, 23:18:21
hartelijk dank voor het welkom heten.


Lukas074

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 6 november 2005, 21:29:55
Ik werk bij de GGD als chauffeur dokterspost in dordrecht, ik zou voor geen goud meditax bij ons willen hebben aangezien ik dan mijn baan kwijt ben

ik kan trouwens niet klagen over onze organisatie want als er iets mis is word alles tip top en snel geregeld

En nu rijd toch nog meditaxi in Dordrecht