HV Video wedstrijd maand OKTOBER

Auteur Topic: HV Video wedstrijd maand OKTOBER  (gelezen 17529 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Gepost op: 25 oktober 2009, 11:30:17
Video's voor HV film van de maand oktober:

- Geef een korte beschrijving bij de video (Datum, locatie, en hoe&wat)
- De video moet in de maand september gemaakt zijn, dit moet uit de beschrijving blijken
- Insturen kan tot en met 07-11-09 (video's die worden ingestuurd ná deze datum tellen niet meer mee)
- vooralsnog maximaal 3 video's per persoon! (de video kan verderop in de maand NIET veranderd worden voor een andere video)
- De video moet van de persoon zelf zijn (dus niet van iemand anders)
- De video moet op het forum te bekijken zijn. Dus geen link naar een andere website.
- Vooralsnog geen thema's. De video moet wel HV gerelateerd zijn in de breedste zin (incident, oefening, open dag, demonstratie, enz).
- De video moet respectvol zijn in de breedste zin (op het plaats incident, HV'ers, slachtoffers, omstanders, enz). Als de beheerder of moderator een video niet respectvol vinden wordt deze verwijderd uit de inzendingen.
- Mochten wij klachten krijgen van HV'ers over het maken van de video (in de weg lopen, hinderlijk aanwezig zijn, niet opvolgen instructies, enz) dan zal de video ook verwijderd worden. Bij woord tegen woord prevaleert wat de HV'er meld
- De video moet enige kwaliteit hebben. Dus geen GSM filmpjes uit de losse pols maar trillingsvrije, gemonteerde, filmpjes
- Vooralsnog is ers geen tijdslimiet.
- Geen reactie's onder de video's plaatsen in dit topic, want die worden verwijderd
- Video kan ingestuurd worden door een bericht met link hieronder te plaatsen
- Het lid is zelf verantwoordelijk voor eventuele claims naar aanleiding van de video (o.a. privacy / toestemming om te filmen)

Succes!





Video: Tomyboy 1


Op vrijdag 4 september werd de Lifeliner 3 gealarmeerd voor een melding aan de Raadhuislaan te Oss. Op de melding gingen 3 ambulance's, meerdere politievoertuigen en de Lifeliner3 ter plaatse. Later bleek dat er een vrouw in een scootmobiel aangereden was. Op het moment dat de Lifelner3 wilde vertrekken, kregen ze een nieuwe melding in Utrecht. Hierop stegen ze op en vlogen ze weg in de richting van Utrecht





Video: TAS-226 1
Omschrijving: Mobiele eenheid (ME) rukt met vele eenheden uit vanaf De Dam te Amsterdam voor rellen in centrum van Amsterdam.
22/10/09 10 ME voertuigen rukken uit voor rellen Ajax - Dinamo Zagreb!





Video: TAS-226 2
Omschrijving: Mobiele eenheid (ME) onderweg naar centrum Amsterdam ivm verwachte rellen wedstrijd Ajax - Dinamo Zagreb.
22/10/09 ME en politie onderweg naar rellen wedstrijd Ajax - Dinamo Zagreb





Video: TAS-226 3
Omschrijving: 3 Oktober Districtswedstrijden brandweer NW Veluwe te Harderwijk
03/10/09 Districtswedstrijden Brandweer Nw Veluwe in Harderwijk!





Video: Aram Mukanay 1


http://spanknieuws.nl/0139.html




Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #1 Gepost op: 8 november 2009, 22:20:51
De poll staat weer open voor 7 dagen!


Gast48368

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 11 november 2009, 21:24:24
Er wordt niet zo goed gestemd in de videowedstrijden topics. Hoe komt dat?

Ik doe het ook niet altijd, ik merk aan mezelf dat ik geen tijd neem of krijg voor het bekijken van alle ingezonden filmpjes. Hebben meer leden hier "last" van?


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #3 Gepost op: 15 november 2009, 20:04:25
Nog een kleine twee uur en twintig minuten om te stemmen!  ;)


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #4 Gepost op: 15 november 2009, 20:13:37
Er wordt niet zo goed gestemd in de videowedstrijden topics. Hoe komt dat?

Ik doe het ook niet altijd, ik merk aan mezelf dat ik geen tijd neem of krijg voor het bekijken van alle ingezonden filmpjes. Hebben meer leden hier "last" van?

Klopt, dit heb ik ook. Echter, de meeste filmpjes zijn al eerder ergens anders voorbij gekomen , dus ik ken ze vaak al, zodat de eerste 5 tellen voldoen om mijn geheugen op te frissen ;D


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #5 Gepost op: 15 november 2009, 20:26:54
Klopt, dit heb ik ook. Echter, de meeste filmpjes zijn al eerder ergens anders voorbij gekomen , dus ik ken ze vaak al, zodat de eerste 5 tellen voldoen om mijn geheugen op te frissen ;D

Maarja dan kan je hier zeggen welke je de mooiste of bijzonderste video vind ;)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #6 Gepost op: 15 november 2009, 22:39:39
Gefeliciteerd Jordy! ;D
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #7 Gepost op: 15 november 2009, 23:09:18
Huh ik heb gewonne  :o 8) 8) ;D ;D Thnx Aram!
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Gast48368

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 15 november 2009, 23:10:31
Nou, das mooi toch ! Gefeliciteerd !  ;)


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #9 Gepost op: 16 november 2009, 00:01:40
Gefeliciteerd TAS ;) Je was ook mijn keuze ;D