0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Als het niet mag, waarom zou de RDW hem dan goedkeuren?
Het is waarschijnlijk een 2e handsvoertuig uit het buitenland, eerste toelating is 14-02-2012 eerste kenteken afgifte Nederland is 17-10-2012.Het model is al een model van 2 generatie's geleden, maar volgens mij word dit model nog geproduceerd voor de Afrikaanse markt.
Dit betreft inderdaad een uitvoering van de landcruiser die in Europa niet verkrijgbaar is, laten we zeggen dat dit de "offroad" versie is en hier in europa kennen we alleen een "straat" versie. Gezien de aard van de werkzaamheden is deze versie beter geschikt en zodoende worden ze dus nieuw gekocht en geimporteerd vanuit Maleisië (als ik me niet vergis).Met de in dienst stelling van dit voertuig is héél NHN nu over op dit merk en type
Roepnummer: EGM110
Heeft het 110 in het roepnummer net als bij de brandweer een logische betekenis, of komt het van de lengte van de oude Landrover, een 110 inch wheelbase Defender?
Het roepnummer voor reddingsbrigade eenheden is als volgende opgebouwd:EGM [brigade plaatsnaamcode]1-9 [postnummer] / 0 [rampenvloot redned]1-9 [volgnummer van type]0 [voertuig] / 1 [vaste post] / 2-7 [lopende patrouille] / 8 [langzaam vaartuig] / 9 [snel vaartuig]
Wat wordt hier bedoeld met type?
Bij reddingsbrigades is het eerste cijfer het volgnummer van de post, het tweede cijfer het volgnummer van het voertuig en 0 is een voertuig (volgens mij zijn de cijfers 1 t/m 9 als derde cijfer bestemd voor personeel).