De tijd tussen je eerste sollicitatie en je eerste dag op de academie

Auteur Topic: De tijd tussen je eerste sollicitatie en je eerste dag op de academie  (gelezen 3326 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Ik heb gesolliciteerd op de vacature politiekundige bachelor. Wat zijn de ervaringen met deze selectieprocedure, hoe lang duurt deze nou ECHT. Men zegt 3 tot 6 maanden.. Maar zou ik in de praktijk bijvoorbeeld nog(mits alles positief verloopt) in oktober kunnen beginnen?




Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Ikzelf heb 28 maart mijn sollicitatie verstuurd en heb 24 mei deel A. Daar zit al bijna 2 maanden tussen. Dus ik zou maar van 6 maanden uitgaan, dan kan het altijd meevallen. Of je in oktober kan beginnen ligt aan het aantal plaatsen. Zitten ze al vol, zul je in januari moeten beginnen. Maar ook dat verschilt per korps waar je hebt gesolliciteerd.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Het gaat om politiekundige voor haaglanden. Ja inderdaad..2 maanden al maarlieftst! Ik denk dat er geen lijn te vinden is in de procedure kwa tijd en dat het dus voor iedereen verschillend is.. Maar ik hoop stiekem toch nog wel oktober haha


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
2 maanden is nog niets.. ik heb er bijna anderhalf jaar over gedaan :-X. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Bij mij heeft het ook een jaar geduurd, dus het verschilt nogal! Je moet er een beetje geluk mee hebben m.b.t. plaatsen vrij voor de selectie.


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Hangt er ook vanaf welke klas ze in gedachten hebben voor je.
Maar ga maar van minimaal 6 maanden uit
Succes!