Sporttest etc.

Auteur Topic: Sporttest etc.  (gelezen 56396 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

xangadib

  • IvP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 422
Reactie #100 Gepost op: 31 januari 2010, 13:55:12
Hmm, als it'er moet ik toegeven dat mijn basisconditie niet is zoals het zou moeten zijn. Maar inderdaad 3x per week hardlopen zorgt wel voor voldoende basis.

Xangadib.
Digitaal onderzoek


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #101 Gepost op: 31 januari 2010, 18:08:32
Dus dat hardlopen blijf ik maar doen alhoewel dat met die sneeuw ook niet tot drie keer per week komt... maar goed...

Nee, die dingen blijven lastig met sneeuw..  ::) O0

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/459508/2010/01/27/Agenten-glijden-uit-verdachte-ontkomt.dhtml


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #102 Gepost op: 31 januari 2010, 22:52:04
tja gewoon hardlopen is al een drama.... laat staan sprinten achter een ve....
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Folkert

  • Student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
Reactie #103 Gepost op: 17 februari 2010, 13:32:11
Afgelopen week voor het eerst dat parcours gedaan in de selectie. Vond hem op zich nog wel tegen vallen.
Het is (logischerwijs) heel erg gericht op de 'sprint' conditie. Ik ben wedstrijdroeier (train ongeveer 7x per week) waardoor ik in de boot een stevige conditie heb. Dit gaat echter voornamelijk om langere afstanden. Daardoor kwam ik op de test maar net onder de 3 minuten. Daar zat overigens wel 2x verkeerd lopen en een wegrollende bal bij.
Wat ik maar wil zeggen is dat mensen die hem voor het eerst gaan doen zich er niet op moeten verkijken. De helft van de groep met wie ik deel A van de selectie deed is afgevallen op het FMO. Das gewoon zonde want het valt prima te trainen.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #104 Gepost op: 18 februari 2010, 18:52:23
Ik heb vandaag de sporttest voor het eerst gedaan.
3 minuten.
Dit was wel nadat ik flink geoefend had en een kwartier had hardgelopen...

Overigens is het verplaatsen vd pop nog steeds een vast onderdeel, maar buiten de tijden en nadat het parcour is afgerond.


Folkert

  • Student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
Reactie #105 Gepost op: 19 februari 2010, 09:51:05
Hey Maxx, op welke locatie heb jij de test gedaan dan? Want ik deed hem een week geleden in Amsterdam, en daar is de pop gewoon helemaal weg.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #106 Gepost op: 19 februari 2010, 20:49:57
Dat is goed mogelijk alles wordt weer veranderd ivm Arbo. Zo wordt de zv test ook aangepast meer in de richting van het straat werk. Dus niet meer een kunsje doen, maar nu echt iets doen.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #107 Gepost op: 20 februari 2010, 17:44:11
Hey Maxx, op welke locatie heb jij de test gedaan dan? Want ik deed hem een week geleden in Amsterdam, en daar is de pop gewoon helemaal weg.
Ik heb hem niet officieel gedaan bij het CCM, maar bij het ibt-centrum.
De ibt-docent dacht dat de pop nog in deel A zat, maar dan buiten de tijd.
Dit klopt dus niet?


Folkert

  • Student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
Reactie #108 Gepost op: 20 februari 2010, 18:56:19
Nouja, op het voorlichtings filmpje en de toelichting op de site van Werving en Selectie staat dat inderdaad ook, maar ik hoefde dus niet meer met wat voor pop dan ook te slepen. Ook niet buiten de tijd.
Tsja ik zag het nut er ook niet zo van; de sportinstructeur legde uit wat alle onderdelen in het circuit moeten voorstellen (kast= hekje, medicinballen = verzet bij aanhouding etc.), maar met de juiste techniek zullen de meeste mensen die pop toch wel versleept krijgen, al helemaal als het niet meer binnen de tijd hoeft.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #109 Gepost op: 26 december 2010, 01:09:29
Is het voor de agenten ondertussen verplicht om de sporttest jaarlijks te doen, want ik kon het 1,2,3 niet terugvinden.
Zo ja, wat gebeurt er als je hem niet haalt?