Sporttest etc.

Auteur Topic: Sporttest etc.  (gelezen 56657 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #150 Gepost op: 24 maart 2011, 11:38:26
De pop is nu buiten de tijd. Vroeger was de tijd 3.20 voor mannen met daarbij de pop in de laatste ronde van het parcours. Tegenwoordig is het 3.11 maar is de pop buiten de tijd gekomen. Dus na de vijfde ronde ren je direct door naar de finish, loop je rustig twee rondjes uit en moet je de pop nog even verslepen.

Zo gebeurd het nu in A-A ook.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #151 Gepost op: 29 maart 2011, 21:08:08
2.49 , ruimschoots binnen de tijd ja. Het viel me op dat er toch nog veel mensen afvallen bij dit onderdeel..
Ben benieuwd hoe het verder verloopt, ik heb de hoop om vrw.brw te kunnen blijven naast het politie werk.

Dat is ATW-technisch lastig, 11 uur voor en 14 uur na een nachtdienst bijvoorbeeld mag je je pager dus niet aanzetten... en per 28x24 uur maximaal 14x24 uur piket en tenminste 2 periode van 48 uur vrij van arbeid en piket...(hebben ze mij iig wijs gemaakt ;))
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #152 Gepost op: 30 maart 2011, 17:42:40
Dat is ATW-technisch lastig, 11 uur voor en 14 uur na een nachtdienst bijvoorbeeld mag je je pager dus niet aanzetten... en per 28x24 uur maximaal 14x24 uur piket en tenminste 2 periode van 48 uur vrij van arbeid en piket...(hebben ze mij iig wijs gemaakt ;))
Ik heb die werktijden er al een keer bij gepakt inderdaad, en de daarbij behorende regels. Mijn uren bij de brw. worden ook geklokt en uitbetaald. Ik kan echter alleen buiten kantooruren om gepiept worden, maar zal mijn roosters zo moeten aanpassen dat het reëel blijft. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat ik nog 1 dagje per week beschikbaar blijf en het verder aan de andere korpsleden over ga laten.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #153 Gepost op: 20 mei 2011, 14:43:06
Pff.. net terug uit Apeldoorn, van 'Deel A' ik kwam helaas niet verder dan de sporttest, had een tijd van 3.19.9.

Jammer, volgende keer beter. Nu weet ik in ieder geval wat het inhoud en heb er een beter beeld van gekregen..

Edit:

Er was bij 'mijn' toets geen pop aanwezig..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


xangadib

  • IvP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 422
Reactie #154 Gepost op: 20 mei 2011, 14:49:00
Da's balen. Succes de volgende keer.
De pop is tegenwoordig buiten de tijd en gaat meer om de handeling dan de snelheid. Mogelijk dat die daarom uit deel A gehaald is.
Digitaal onderzoek


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #155 Gepost op: 20 mei 2011, 15:46:50
Pff.. net terug uit Apeldoorn, van 'Deel A' ik kwam helaas niet verder dan de sporttest, had een tijd van 3.19.9.

Jammer, volgende keer beter. Nu weet ik in ieder geval wat het inhoud en heb er een beter beeld van gekregen..

Edit:

Er was bij 'mijn' toets geen pop aanwezig..

Mijn ervaring: oefening baart kunst, hoe vaker je de baan doet/traint hoe beter het gaat. Je leert je inspanningen verdelen, en je maakt geen fouten meer.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


DlonraSnekiehNL

  • Fotografie voor 112meldingen en sportfotografie
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
  • PROTECT & SERVE
    • Veendam112
Reactie #156 Gepost op: 23 mei 2011, 20:40:50
ik heb net afgelopen donderdag de 2e selectie dag in Apeldoorn gehad, dus rollenspel en de psychologische test.
Nu wachten op de uitslag, kan 2 á 3 week duren, spannend!

Groeten,


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #157 Gepost op: 23 mei 2011, 21:44:21
Mijn ervaring: oefening baart kunst, hoe vaker je de baan doet/traint hoe beter het gaat. Je leert je inspanningen verdelen, en je maakt geen fouten meer.

Ik liep hem 4 weken geleden in 00:02:36, en zat vorige week met wat meer inzet (en een foutje....) op 00:02:30  8)


Professor in fictie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 416
  • ^Samen sta je sterk^
Reactie #158 Gepost op: 23 mei 2011, 21:48:49
2.26.12 is record dus ff doorzetten. (ff extra oefenen met vest  :D )
Freude am Fahren


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #159 Gepost op: 26 mei 2011, 19:59:06
2.26.12 is record dus ff doorzetten. (ff extra oefenen met vest  :D )

Jou record neem ik aan. Hét record is namelijk 2:13 min.