Sporttest etc.

Auteur Topic: Sporttest etc.  (gelezen 56363 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

EddyhetSpel

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #190 Gepost op: 22 april 2012, 22:33:32
Als jij het echt wil kan je helemaal tot het gaatje gaan. Toen ik de conditietest bij ons moest
doen had ik zelden tot weinig gelopen. Ja ik had wel veel gesport in mijn tiener jaren maar dat
was toch wel weer even geleden. Toen ik uit eindelijk de test moest doen liep ik boven verwachting
en ging alles veel makkelijker, en dat alleen maar omdat ik het echt wilde halen.

Conditie is 1 punt, maar je mind in de goede modus zetten is zeker 2 punten waard.

Helemaal mee eens!!
Ben zelf wel redelijk sportief, 2x in de week tennis, 2x in de week op de fiets en af en toe ook loop trainingen. Zelf jaren gevoetbald en tennis bestaat ook gedeeltelijk uit explosieve conditie..
Toch in 2009 blind ingeschreven voor de Amstel Gold Race. Langste afstand dat ik voordien heb gereden op de fiets was iets van 40 Km. niet echt getraind voor de AGR. maar toch doorgezet.
Nu is mijn eigen overtuigingen kracht als ik iets wil wel vrij groot. heb tot het laatste gaatje op die fiets gezeten en gehaald totaal tijd op de fiets was 8 uur!! voor mij echt een pijnlijke ervaring :)

voor de sport test ben ik gelukkig ook niet heel bang. maar besef wel dat ik echt de volle 120% moet geven om het te halen. al is het om het in 2 min te kunnen  e050