Sporttest etc.

Auteur Topic: Sporttest etc.  (gelezen 56721 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #80 Gepost op: 19 januari 2010, 19:27:36
Idd, maar daar ligt dus het knelpunt. :D Als je dat aanhoudt wordt je percentage vrouwen kleiner, en mensen vinden dat vervelend  :-X

dat is dan jammer
Gelijke behandeling betekend dan ook op alle fronten gelijke behandeling en niet dat er aanpassingen moeten zijn omdat ze het anders niet halen
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


sylvester1986

  • Gast
Reactie #81 Gepost op: 19 januari 2010, 19:29:00
@ dinges over het algemeen schrijven wij geen rapportage  :P dat laten we aan de sergeant over, anders heeft hij bijna niks te doen haha ;D

@ amstaf3 dat heb ik ook met dames in het leger, kijk maar eens naar de eisen die op de vorige pagina staan, er zit nogal verschil in tussen mannen en vrouwen.


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #82 Gepost op: 19 januari 2010, 19:34:30
@ dinges over het algemeen schrijven wij geen rapportage  :P dat laten we aan de sergeant over, anders heeft hij bijna niks te doen haha ;D

@ amstaf3 dat heb ik ook met dames in het leger, kijk maar eens naar de eisen die op de vorige pagina staan, er zit nogal verschil in tussen mannen en vrouwen.



je moet voor de lol eens naar de ROC's in asd of rtm gaan kijken wat daar in de klas zit van de kmar.
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #83 Gepost op: 19 januari 2010, 19:39:27
@ dinges over het algemeen schrijven wij geen rapportage  :P dat laten we aan de sergeant over, anders heeft hij bijna niks te doen haha ;D

M.a.w: jij hebt niet de ambitie om SGT te worden>  ::)   ;)


sylvester1986

  • Gast
Reactie #84 Gepost op: 19 januari 2010, 19:43:15
Ik heb wel het diploma ervoor om Sgt te worden, maar Sgt worden bij de luchtmachtbewaking lijkt mij niks, dan zit ik alleen maar binnen.
Ik wacht nog even op het DBBO gebeuren en dan wil ik richting Den helder.
Is Kpl1 zoals ik, ook Kpl1 bij het MBK?


Folkert

  • Student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
Reactie #85 Gepost op: 19 januari 2010, 20:21:25
dat is dan jammer
Gelijke behandeling betekend dan ook op alle fronten gelijke behandeling en niet dat er aanpassingen moeten zijn omdat ze het anders niet halen
 

Allez, dat hoef je mij niet uit te leggen, maar dat is wel de manier waarop er hier in nederland gewerkt wordt. ;D


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #86 Gepost op: 20 januari 2010, 19:49:25
het is allemaal wat, als je achter een verdachte aanzit mag de vrouwelijke en oudere col het langzaam aan doen terwijl ik mij mijn longe er uit loop. het zal allemaal wel. Gelijkheid


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #87 Gepost op: 29 januari 2010, 20:27:14
Whoehoe! Vandaag 2:40 gerend :) Wel moeie beentjes nu O0


Zorbacop

  • Brigadier RR - coach/ANPR/biker/ME
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 132
  • Servo Per Amikeco
    • Zorba-shirts
Reactie #88 Gepost op: 30 januari 2010, 12:44:31
eej... mij hoor je niet klagen hoor.... ik ben nog van de pomp generatie... met een halve dag sporttesten.... :D

Ach ja <zucht>
Die goede oude POMB  O0
Crime is a disease  I'm the cure When everythi


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #89 Gepost op: 30 januari 2010, 13:50:20
lol

inderdaad zorba... het heette vroeger de pomb....
lol

wat natuurlijk al snel verbasterde naar pomp... lol maar iedereen weet wat ik bedoel...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....