Sporttest etc.

Auteur Topic: Sporttest etc.  (gelezen 56364 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Glenn2

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 30 juni 2009, 12:36:24
Jahoor, het was dezelfde test die ik 2 jaar terug zonder te trainen voor de politieselectie in 3.02 gedaan heb, en nu uitgevoerd werd door politieinstructeurs op "Overamstel"..., nu had ik alleen wel getraind, fietste 300 km per week en daarnaast nog hardlopen....(dus misschien dat dat wel wat invloed had ;))
Dan heb je een steengoede basisconditie! Complimenten :)


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #21 Gepost op: 30 juni 2009, 12:40:26
Dan heb je een steengoede basisconditie! Complimenten :)

en waarschijnlijk in zijn eigen prive tijd gedaan ook mijn complimenten
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #22 Gepost op: 30 juni 2009, 15:40:07
Aan de ene kant zou je kunnen verwachten dat een politie-agent, brandweerman enz in zijn eigen tijd gaat trainen
omdat het bij zijn werk hoort om een goede conditie te hebben

Oplossingen zat: geen tv kijken maar trainen voor de baas.............. tot waar gaat je loyaliteit

Veel mensen die trainen in eigen tijd, trainen ook voor hun hobby zoals wielrennen e.d. of voorzich zelf een prestatie neerzetten
Dat de baas daar dan van mee kan profiteren is dan leuk voor de baas
Maar je kan dat niet van iedereen verwachtten.

Nu is het, het sporten  straks ook nog ook de vervolg-opleidingen cq bijscholing in de baas zijn tijd.
Dat gaat er aan te komen daar veel bedrijven over stappen op E-learning
Ook nu al leren veel mensen al in hun eigen tijd

Een compromie is volgens mij het beste.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #23 Gepost op: 30 juni 2009, 17:25:35
het kan altijd een keer gebeuren maar om hem er daarom er uit te halen is een overdreven reactie.
Zo meteen als er 1 van de trap afvalt mag je ook niet meer naar 1 hoog lopen omdat je misschien kan vallen.

Er zijn een aantal incidenten geweest, waaronder het geval wat Mike noemde en nog een aantal zaken.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #24 Gepost op: 30 juni 2009, 22:43:43
Er loopt bij ons een IBT docent rond die doet hem in 2:20 minuten, is eerder vliegen dan rennen wat hij doet over de baan.

mvg
Mike


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #25 Gepost op: 30 juni 2009, 23:08:06
Ik heb een mooie 2.31 op mijn naam staan.  8)

(Oké, oké, was wel kapot na het ritje...  :D )


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #26 Gepost op: 1 juli 2009, 11:55:08
Hmm, mijn toptijd is 3:12. Das net genoeg zeg maar.

mvg
Mike


ljdewit

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 8 juli 2009, 22:31:28
hey mensen,
via google kwam ik op deze website terrecht.
Ik heb gisteren gesolliciteerd voor hoofdagent bij het korps Zaanstreek-Waterland.
Nu is t enige waar ik zo erg tegen op zie die sporttest...
kan iemand van jullie me er iets over vertellen ? misschien nog tips geven ofzo  :)
Ik ben elke avond aan het hardlopen en ik zit er ook aan te denken om naar een sportschool te gaan, maar als jullie nog tips hebben hoor ik dat graag van jullie!

Groetjes Linda


Glenn2

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 8 juli 2009, 22:59:34
Hoi Linda,

Leuk dat je daar gesolliciteerd hebt :) Ik raad je aan om vooral te blijven hardlopen. Krachttraining (fitness) kan helpen maar daar word je niet specifiek op getest. Kijk eens op https://www.fvtpolitie.nl, daar wordt erg veel over het parcours vertelt. Dat is het 'enige' wat de sporttest inhoudt. De rest van de dag krijg je een taaltest, intelligentietest en een persoonlijke vragenlijst. Voor die testen kan je niet leren, hoogstens wat letter- en cijferreeksen oefenen op internet. Dat zou ik je wel aanraden :)

Succes!


ljdewit

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 8 juli 2009, 23:17:35
je gelooft het misschien niet maar ik zie zo erg ertegen op om over die stomme kast heen te gaan ;-)
als je gaat klimmen verlies je tijd, aangezien de tijd naar beneden is gehaald
me nichtje had half jaar geleden 4 min de tijd en nu is het naar 3.45 gegaan...
Ben al druk aan het zoeken op google voor een juiste sportschool, die niet zo erg duur is en waar goed aanbod is :)
De IQ test lijkt me niet zo heel erg moeilijk.... toch ??
Weet niet hoe jullie dat doen met dat hardlopen, heb het nu drie dagen gedaan maar me spieren zijn echt helemaal kapot. alles doet zeer !! vooral me agillespees en me knieholtes. enig idee hoe ik dat weg kan krijgen ?

groetjes !