Sporttest etc.

Auteur Topic: Sporttest etc.  (gelezen 56373 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Glenn2

  • Gast
Reactie #60 Gepost op: 15 januari 2010, 16:09:03
ja ik mag toch hopen dat je in de opleiding nog steeds de shuttlerun trap 9, 2700 meter coopertest, en de hindernisbaan moet halen.... of is dat ook alleen nog maar de hindernisbaan ?  :-X
Dat deed ZaWa inderdaad wel als pre-selectie. Ik heb dat in 2008 ook nog gedaan.

Maar inderdaad, verder bestaat de selectie qua sport alleen uit de hindernisbaan zonder pop.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #61 Gepost op: 15 januari 2010, 18:28:35
Dat deed ZaWa inderdaad wel als pre-selectie. Ik heb dat in 2008 ook nog gedaan.

Maar inderdaad, verder bestaat de selectie qua sport alleen uit de hindernisbaan zonder pop.

in was in 2001 klaar en heb toen shuttlerun, coopertest en hindernisbaan moeten doen. Niet binnen gestelde tijd lopen of doelstelling halen was niet je diploma krijgen... 2700 meter in 12 min, trap 9 en tijd hindernisbaan weet ik nie meer... t was wel pittig...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #62 Gepost op: 16 januari 2010, 15:55:50
Let op dat je even meldt over welke vestiging je het hebt, want dit verschilt volgens mij ook per vestiging. Wij (Kleiberg) hebben een eigen hindernisbaan die wij regelmatig over gaan (ook in het kader van groepssamenwerking) en we gaan tot nu toe elk schoolkwartiel wel naar de Willem III-kazerne om daar een parcours af te leggen. Dit kwartiel heb ik 2x het Fysieke Vaardigheidsparcours (trainen en toets) en hebben we ook nog een parcours waarbij we een minuut lang per onderdeel zoveel mogelijk moeten opdrukken, situps, paaltjes aantikken, bankspringen, klimrek (hangen en klimmen), werken met de medicinbal en nog een aantal vaardigheden.

Dat laatste heb ik ook zo vaak gedaan, maar dat wordt niet afgetoetst en is van je docent afhankelijk of en hoe vaak je het doet. Ik zit zelf op de Seminarielaan.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Folkert

  • Student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
Reactie #63 Gepost op: 17 januari 2010, 12:33:54
Voor de selectie
geldt een vastgestelde normtijd. 3.11 voor mannen en 3.46 voor
vrouwen.

Nu hoor je de vrouwen niet over gelijke behandeling en salaris waar is nu de emancipatie van de vrouw. gelijke monnicken gelijke kappen dus ook gewoon aan de 3.11.

geen voordeeltjes op welke oefening dan ook voor iedereen gelijk

Eens, maar aan de andere kant; vrouwen zijn fysiek gewoon minder capabel dan mannen. Lijkt me dat dat op een fysieke keuring toch in overweging genomen moet worden. Anders haal je het gestelde percentage vrouwen niet :-X


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #64 Gepost op: 17 januari 2010, 21:20:41

in was in 2001 klaar en heb toen shuttlerun, coopertest en hindernisbaan moeten doen. Niet binnen gestelde tijd lopen of doelstelling halen was niet je diploma krijgen... 2700 meter in 12 min, trap 9 en tijd hindernisbaan weet ik nie meer... t was wel pittig...

Spijt me zeer, maar de shuttlerun trap 9 is nu niet echt een forse eis. Ik loop shuttlerun prima trap 10.5. FVT doe ik netjes in 3.03 (mét pop) ruim binnen de tijd maar dat is zeker geen top tijd.


Glenn2

  • Gast
Reactie #65 Gepost op: 18 januari 2010, 00:07:34

in was in 2001 klaar en heb toen shuttlerun, coopertest en hindernisbaan moeten doen. Niet binnen gestelde tijd lopen of doelstelling halen was niet je diploma krijgen... 2700 meter in 12 min, trap 9 en tijd hindernisbaan weet ik nie meer... t was wel pittig...
Deed je dat op de academie of op HB Zaandijk?


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #66 Gepost op: 18 januari 2010, 09:11:08
academie.... toen nog in sloten A'dam
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Vigilance

  • 4 streper eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
  • Homo sacra res homini
Reactie #67 Gepost op: 18 januari 2010, 20:08:34
academie.... toen nog in sloten A'dam

Bij ACTA (of hoe dat ook heet..) om de hoek ?


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #68 Gepost op: 18 januari 2010, 21:13:36
Ja om de hoek bij het Slotervaart ziekenhuis idd.

Word volgens gesloopt, of is al gesloopt.

gr
Mike


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #69 Gepost op: 18 januari 2010, 21:55:21
Ja om de hoek bij het Slotervaart ziekenhuis idd.

Word volgens gesloopt, of is al gesloopt.

gr
Mike

Spangazzz word er opgenomen momenteel, en daarna gaan ze er als het goed is studenten huisvesten ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !