Sporttest etc.

Auteur Topic: Sporttest etc.  (gelezen 56377 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #120 Gepost op: 27 december 2010, 14:02:33
Wat is het nu? Niet kunnen sporten bij de baas of het leeftijds'onrecht'?  ??? ???

Onder andere betekend dus dat er nog meer factoren zijn ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #121 Gepost op: 27 december 2010, 14:18:57
Onder andere betekend dus dat er nog meer factoren zijn ...



Voor iedere oplossing is wel een probleem te verzinnen als je het niet wilt invoeren  ;) Ik krijg bij de politie organisatie een beetje het gevoel dat ze helemaal niet willen naar een test van de fysieke gesteldheid.

Moet je wel een test doen als je fietspatrouilles gaat fietsen of mag je daar ook blauw aanlopen na een korte achtervolging vanwege zuurstofgebrek?  juhf bkll


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #122 Gepost op: 27 december 2010, 14:42:51
Voor iedere oplossing is wel een probleem te verzinnen als je het niet wilt invoeren  ;) Ik krijg bij de politie organisatie een beetje het gevoel dat ze helemaal niet willen naar een test van de fysieke gesteldheid.

Moet je wel een test doen als je fietspatrouilles gaat fietsen of mag je daar ook blauw aanlopen na een korte achtervolging vanwege zuurstofgebrek?  juhf bkll

ik vind het een goede zaak dat er straks een fysieke test is... dat er haken en ogen aan zitten... jup, ik zeg leeftijdverdeling maken en niet man/vrouw... qua conditie moeten die hetzelfde kunnen, dat parkoer is niet op kracht gemaakt...

Maar goed... ik heb kennelijk makkelijk praten... ik ben 34 kilo afgevallen en loop drie keer in de week een lekker rondje hard... daarbij heb ik (vaak) nog een oefenmoment van de brandweer... en kom dus aan genoeg beweging.... Ik ben wel van mening dat er meer gefaciliteerd door de politie zou mogen worden.... en dan niet qua materieel en voorzieningen maar bijv. meer dienstsport... de baas mag verwachten dat ik een redelijke basisconditie onderhoudt... maar ik vindt wel dat daar wat tijd tegenover mag staan... zelfde geldt voor het schieten, gewoon zoals in diverse landen schietbanen waarbij je zelf binnen wandelt en gaat schieten, en dus oefent in je automatismes.... ipv die twee a drie keer in t jaar.... maar goed.... wie ben ik...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #123 Gepost op: 27 december 2010, 14:47:49
Zijn er geen 'politie schietverenigingen' in de diverse regio's waar je met je dienstwapen (+ munitie van de baas) mag schieten? ??? De schietbanen worden toch niet 24/7 gebruikt in de regio's? ??? :)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #124 Gepost op: 27 december 2010, 19:32:05
Zijn er geen 'politie schietverenigingen' in de diverse regio's waar je met je dienstwapen (+ munitie van de baas) mag schieten? ??? De schietbanen worden toch niet 24/7 gebruikt in de regio's? ??? :)

Zolang je vijf euro voor een doosje patronen betaald zijn die er wel
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #125 Gepost op: 27 december 2010, 20:46:47
Zolang er geen eens een fitnessruimte is op de politieacademie...


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #126 Gepost op: 27 december 2010, 20:59:12
Hear hear!


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #127 Gepost op: 27 december 2010, 22:53:25
Zolang je vijf euro voor een doosje patronen betaald zijn die er wel  

Jongens !!! Zullen we wel even de boel de boel laten...

Ik loop met een wapen op mijn heup over straat. Net als velen die hier op het blauwe forum... Ik vind dat de werkgever hoort te voorzien in een schietbaan waar je zelf kunt schieten, klinkt misschien beet corny, maar in amerika gewoonste zaak van de wereld....

Nee twee / drie keer keer schieten in het jaar..... zou genoeg moeten zijn.... dusssss...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #128 Gepost op: 28 december 2010, 00:27:55
Jongens !!! Zullen we wel even de boel de boel laten...

Ik loop met een wapen op mijn heup over straat. Net als velen die hier op het blauwe forum... Ik vind dat de werkgever hoort te voorzien in een schietbaan waar je zelf kunt schieten, klinkt misschien beet corny, maar in amerika gewoonste zaak van de wereld....

Mijn antwoord is overigens wel degelijk sirieus .... Als ik (in de vrije tijd) de kans had om mezelf te trainen op zowel sport als schietvaardigheid zou ik daar zeker geen nee tegen zeggen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #129 Gepost op: 28 december 2010, 22:45:21
Voor iedere oplossing is wel een probleem te verzinnen als je het niet wilt invoeren  ;) Ik krijg bij de politie organisatie een beetje het gevoel dat ze helemaal niet willen naar een test van de fysieke gesteldheid.

Moet je wel een test doen als je fietspatrouilles gaat fietsen of mag je daar ook blauw aanlopen na een korte achtervolging vanwege zuurstofgebrek?  juhf bkll

Als je fietspatrouile doet in de zin van biker zijn, dan val je zelf al snel af, als je niet in goede conditie bent. Ik weet wel dat in A-A voor ME-ers de toets verplicht is. Als je die niet haalt, mag je niet de oefenweek doen. En als je de oefenweek niet gedaan hebt moet je afgevoerd worden als manschap.