Sporttest etc.

Auteur Topic: Sporttest etc.  (gelezen 56407 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

wesselVE

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #140 Gepost op: 16 februari 2011, 17:40:13
Oké , dankjewel voor je reactie!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #141 Gepost op: 18 februari 2011, 12:06:49
Het parcours is al heel lang in gebruik in plaats van de shuttlerun. Vanaf 2012 wordt het jaarlijks verplicht dit parcours te lopen. Aan de uitslag zitten geen consequenties verbonden// e050

En daar komt ie weer ....

Zoals het er nu voorstaat kunnen er vooralsnog géén rechtspositionele gevolgen zitten aan het niet behalen van de sporttest ...
(Voor de collega's die al in dienst zijn bij ...)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Dave1989

  • Leerling-verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
  • 4e jaars Leerling-vpk,Hartslagnu hulpverlener
Reactie #142 Gepost op: 17 maart 2011, 21:25:14
Klopt het dat er inmiddels weer wat aan het parcour is veranderd?Ik zag laatst een filmpje dat je eerst het standaar parcour loopt en dan vervolgens 2 rondes rustig moet wandelen en dan nog even de pop moet slepen in 3.11
Is het zo dat je de 3.11 moet lopen in het normale parcour en dat de 2 rondes rustig wandelen en de pop slepen daar nog bij komen, maar dat dit niet meer voor tijd is?
Ik heb toen ik 17 was gesolliciteerd, maar helaas afgekeurd op levenservaring(alle testen behaald.Sporttest behaald,iq-test behaald en taaltest op c10, alleen bij psycholoog kwam er uit dat ik net wat te weinig levenservaring had.Dit is eigenlijk ook wel heel logisch).Nu ben ik 21 en heb ik ervaring opgedaan als leerling verpleegkundige binnen een algemeen ziekenhuis.Ik wil het nu toch weer gaan proberen.(Ik heb overigens voor Rotterdam-Rijnmond gesolliciteerd).
Geinteresseerd en werkzaam binnen de hulpverlening  [


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #143 Gepost op: 17 maart 2011, 21:43:14
De pop is nu buiten de tijd. Vroeger was de tijd 3.20 voor mannen met daarbij de pop in de laatste ronde van het parcours. Tegenwoordig is het 3.11 maar is de pop buiten de tijd gekomen. Dus na de vijfde ronde ren je direct door naar de finish, loop je rustig twee rondjes uit en moet je de pop nog even verslepen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #144 Gepost op: 17 maart 2011, 21:47:45
De pop is nu buiten de tijd. Vroeger was de tijd 3.20 voor mannen met daarbij de pop in de laatste ronde van het parcours. Tegenwoordig is het 3.11 maar is de pop buiten de tijd gekomen. Dus na de vijfde ronde ren je direct door naar de finish, loop je rustig twee rondjes uit en moet je de pop nog even verslepen.

Toen ik vorig jaar in mei de test deed was de max-tijd 3.11 en de pop zat er helemaal niet in, ook niet buiten de tijd.


Dave1989

  • Leerling-verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
  • 4e jaars Leerling-vpk,Hartslagnu hulpverlener
Reactie #145 Gepost op: 17 maart 2011, 22:04:07
Ik heb me laten vertellen dat de pop eruit is gehaald, vanwege de blessures die hierdoor werden opgelopen.
Geinteresseerd en werkzaam binnen de hulpverlening  [


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #146 Gepost op: 17 maart 2011, 23:18:51
Ik heb me laten vertellen dat de pop eruit is gehaald, vanwege de blessures die hierdoor werden opgelopen.

Dat klopt, de pop zit er nog wel in echter hij telt niet meer mee voor de tijd. Inderdaad is dit gedaan voor de blessures.


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #147 Gepost op: 23 maart 2011, 21:59:36
Dat klopt, de pop zit er nog wel in echter hij telt niet meer mee voor de tijd. Inderdaad is dit gedaan voor de blessures.
Heb hem vandaag gelopen, de pop maakt geen deel meer uit van de test van selectie en werving. Misschien wel voor de agenten die al in dienst zijn maar niet bij werving en selectie in Amsterdam.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #148 Gepost op: 23 maart 2011, 22:07:45
Heb hem vandaag gelopen, de pop maakt geen deel meer uit van de test van selectie en werving. Misschien wel voor de agenten die al in dienst zijn maar niet bij werving en selectie in Amsterdam.
En? Binnen de tijd?
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #149 Gepost op: 24 maart 2011, 11:23:22
En? Binnen de tijd?
2.49 , ruimschoots binnen de tijd ja. Het viel me op dat er toch nog veel mensen afvallen bij dit onderdeel..
Ben benieuwd hoe het verder verloopt, ik heb de hoop om vrw.brw te kunnen blijven naast het politie werk.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.