Directeur Veilig Verkeer Nederland + BOA's flitsteams rijden veel te hard

Auteur Topic: Directeur Veilig Verkeer Nederland + BOA's flitsteams rijden veel te hard  (gelezen 31793 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Tsja.... ze hoeven niet bang te zijn voor een radarcontrole.... ::) ;D :-X :-X

http://www.telegraaf.nl/prive/5210658/__De_Vries_pakt_snelheidscontroleurs_aan__.html?p=17,2

za 31 okt 2009, 16:44  | 199 reacties
Peter R. de Vries pakt snelheidscontroleurs aan
van onze redactie

AMSTERDAM -  Peter R. de Vries heeft zich voor zijn programma verdiept in de snelheidscontroleurs van de politie. Veel agenten blijken zich totaal niet aan de regels te houden...

De Vries waarschuwde vrijdag in RTL Boulevard dat zijn nieuwe verborgencamera-actie voor behoorlijk wat opschudding gaat zorgen. De misdaadverslaggever gaat bewijzen dat veel snelheidscontroleurs van de KLPD roekeloos rijgedrag vertonen.

"Deze mensen hebben overal lak aan", aldus De Vries. "Als ze de hele dag hebben staan flitsen, rijden ze vervolgens met 170 kilometer per uur naar huis." Volgens de misdaadverslaggever lapt zelfs de directeur van Veilig Verkeer Nederland de verkeersregels aan zijn laars.

Zondag wordt het programma Peter R. de Vries Misdaadverslaggever uitgezonden op SBS 6. Topmensen van de KLPD zijn 'pisnijdig'. "Ze hebben al een justitieel onderzoek aangekondigd."


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Pisnijdig op wie? De BOA's of op Peter R de Vries?


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Pisnijdig op wie? De BOA's of op Peter R de Vries?

Op hun betrokken personeel natuurlijk..


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Op hun betrokken personeel natuurlijk..

Het zal natuurlijk van de zotte zijn als de leiding boos is op Peter R. de Vries..............


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Kan me indenken dat ze zulke kwesties liever intern houden, vandaar de twijfel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Kan me indenken dat ze zulke kwesties liever intern houden, vandaar de twijfel.

Ja ... ik ook  ;D  ;D  ;D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Goede reden om pisnijdig te zijn want door een paar van die rotte appels wordt natuurlijk de gehele beroepsgroep er weer op aangekeken. Dat zal ook wel de tendens zijn in de aflevering van vanavond.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Goede reden om pisnijdig te zijn want door een paar van die rotte appels wordt natuurlijk de gehele beroepsgroep er weer op aangekeken. Dat zal ook wel de tendens zijn in de aflevering van vanavond.

Voel ik me toch weer geroepen hier eventjes op te reageren... :P

P. de Vries werkt altijd zonder aanzien des persoons, met alle lagen van de samenleving. Criminelen, handhavers en alles daartussen en nog veel hoger.. Ook blijft hij ten alle tijden objectief.
Dat zal de tendens zijn van vanavond..

Dat de gehele beroepsgroep er weer op aangekeken wordt zegt meer over de objectiviteit en relativeringsvermogens van de kijkers. Ik weet zeker dat er ook heel veel kijkers / burgers zijn, die echt wel begrijpen dat niet elke handhaver de regels aan zijn of haar laars lapt. Maar die de aflevering van vanavond stiekem wel trappelend tegemoet zien.... ;D Net als ik.

Want eerlijk, wat is er nou mooier dan een leraar die altijd foei roept en met het belerende vingertje wijst, die vervolgens zelf alles doet wat ie even daarvoor een ieder verboden heeft..?  ;D


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Er zijn altijd beroepsgroepen die op hun tellen moeten passen en die met beroep en al in de media worden genoemd.

Bakkers en slager en andere beroepen worden nooit genoemd als hij/zij een overtreding cq misdrijf begaan.

Een aantal beroepen zoals politie-agent, brandweerman en militair e.d. worden altijd benoemd als diegene een overtreding cq misdrijf begaat: het is niet anders.
Het zijn eenmaal beroepen waarbij men (lees de burger) verwacht dat zij nooit een misstap zouden begaan: helaas ook zij zijn mensen.

Het valt mij op dat men hier er nog al over valt dat dit benoemt wordt, wat verwacht jullie dan??  Dat dit met de mantel der liefde wordt bedekt??
Ik vraag me af of de beroepsgroep hier elkaar over aanspreekt en als dit niet helpt naar de leiding toe stapt of er maar aan mee doet om er maar bij te horen of dat men maar zwijgt??

Tja en als men er maar aan mee doet om er bij te horen of zwijgt dan komt er vanzelf een buitenstaander (in dit geval Peter R. de Vries) die het aan de grote klok hangt.


Sam Hendrix

  • Gast
Kijk, daar heb ik dan weer een hekel aan. Toch een beetje 'pot-verwijt-de-ketel-dat-ie-zwart-ziet'-werk...

Reden meneer Petertje R. de Vries en kornuiten dan zelf ook niet een tikkeltje te hard? En volgens mij is hier ook geen sprake van burgerarrest, dus ik vraag me af hoe de eis van de OvJ zal luiden als meneer De Vries op het matje zou moeten komen.