Voertuigen in opbouw / bij de opbouwer

Auteur Topic: Voertuigen in opbouw / bij de opbouwer  (gelezen 493839 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #370 Gepost op: 5 januari 2013, 23:23:20
Jaoke, maar ik doelde meer op wanneer.. We hebben namelijk een vito van een behoorlijke leeftijd, & 2 T5's ook al op leeftijd voor een Politie vtg. En de bike surveillance rijd ook al ruim 2 jaar rond..
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #371 Gepost op: 6 januari 2013, 00:33:23
Jaoke, maar ik doelde meer op wanneer.. We hebben namelijk een vito van een behoorlijke leeftijd, & 2 T5's ook al op leeftijd voor een Politie vtg. En de bike surveillance rijd ook al ruim 2 jaar rond..

Het gaat niet om leeftijd maar om kilometerstand, leeftijd en technische staat. Is nauwelijks te zeggen wanneer een voertuig er exact uit gaat.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #372 Gepost op: 6 januari 2013, 14:48:30
Laatste deel!:








112-Uitgeest

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
  • www.112-uitgeest.nl
    • Al het nieuws alleen uit uitgeest!
Reactie #373 Gepost op: 6 januari 2013, 15:09:48
Iemand een idee hoelang het (ongeveer) duurt tot een voertuig wordt afgeleverd, zoals ze nu op de foto staan? Of is daar niets over te zeggen.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #374 Gepost op: 6 januari 2013, 15:33:21
Je bedoelt waarschijnlijk de opbouw van de techniek, aangezien het niet de huidige MICU.
Nee en ja, de originele techniek van de Volvo wordt aangepast; oa vering demping stabilisatie etc als ik het goed heb, en er wordt een paar kilometer extra draad getrokken voordat de bak erop gezet wordt
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #375 Gepost op: 6 januari 2013, 16:03:36
Grappig om te zien dat de focus nu kennelijk even ligt op het vervangen van de dienstbussen ipv de noodhulp tourans.  :)

Ik hoop dat we binnenkort ook n nieuwe t5 mogen verwelkomen, hier rijdt Nogsteeds een op en top verrotte opel vivaro rond.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #376 Gepost op: 6 januari 2013, 16:07:25
Overigens: het kan aan mij liggen, maar ik zie nog geen contourmarkering aangebracht?


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #377 Gepost op: 6 januari 2013, 16:08:50
Grappig om te zien dat de focus nu kennelijk even ligt op het vervangen van de dienstbussen ipv de noodhulp tourans.  :)

Ik hoop dat we binnenkort ook n nieuwe t5 mogen verwelkomen, hier rijdt Nogsteeds een op en top verrotte opel vivaro rond.

Hier hetzelfde.  ;D

Inmiddels heeft de OVD-P van West een gloednieuwe Transporter tot zijn/haar beschikking. Deze staat op het mooie districtsbureau.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #378 Gepost op: 6 januari 2013, 16:11:49
Overigens: het kan aan mij liggen, maar ik zie nog geen contourmarkering aangebracht?
Scherp! ik zie ze ook niet, wellicht komt eindelijk de rechthoekige variant op?


112-Uitgeest

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
  • www.112-uitgeest.nl
    • Al het nieuws alleen uit uitgeest!
Reactie #379 Gepost op: 6 januari 2013, 16:12:14
Nee en ja, de originele techniek van de Volvo wordt aangepast; oa vering demping stabilisatie etc als ik het goed heb, en er wordt een paar kilometer extra draad getrokken voordat de bak erop gezet wordt

Okay :) Ben benieuwd naar de Amarok. Deze is waarschijnlijk voor brandweer Uitgeest, dus ben benieuwd wanneer ik hem hier kan verwachten.