Voertuigen in opbouw / bij de opbouwer

Auteur Topic: Voertuigen in opbouw / bij de opbouwer  (gelezen 493949 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #110 Gepost op: 5 november 2011, 00:33:01
Goed mijn topic is inmiddels aardig z'n doel voorbij geschoten. Zelfs zover dat ze de naam er voor hebben veranderd.

Omdat al die dezelfde tourans mij niet zo intresseren hierbij maar weer eens 2 brandweervoertuigen


Een Crafter wat al bijzonder is, Daarnaast zitten er amber pitten op. Wel is zeker dat het een brandweervoertuig is. Mogelijk bedrijfsbrandweer?



Nieuwe tankautospuit voor Wagenbergen?



Foto's zijn anderhalve week oud.

Wagenborgen, zul je bedoelen... Inmiddels op de site van ziegler een foto van de auto met lier en lichtbalk
Misschien blijven die pitten niet amber... kun je zo blauwe kappen opzetten


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #111 Gepost op: 5 november 2011, 01:27:25
Waarschijnlijk heeft men de Crafter gekozen met een signaleringspakket. Houd in dat alle draden en orginele schakelaars al aanwezig zijn. Enige wat je nog kan/moet doen is er een lichtbalk op zetten die vervolgens op het orginele systeem draait.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #112 Gepost op: 5 november 2011, 17:48:46
Waarschijnlijk heeft men de Crafter gekozen met een signaleringspakket. Houd in dat alle draden en orginele schakelaars al aanwezig zijn. Enige wat je nog kan/moet doen is er een lichtbalk op zetten die vervolgens op het orginele systeem draait.

Zelf zo'n crafter hebbende, kan ik ze wel adviseren om de bedrading te vervangen. Mijn vista balk brande de originele bedrading door.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Sem van der Wal

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 535
Reactie #113 Gepost op: 5 november 2011, 18:01:50
Goed mijn topic is inmiddels aardig z'n doel voorbij geschoten. Zelfs zover dat ze de naam er voor hebben veranderd.

Omdat al die dezelfde tourans mij niet zo intresseren hierbij maar weer eens 2 brandweervoertuigen


Een Crafter wat al bijzonder is, Daarnaast zitten er amber pitten op. Wel is zeker dat het een brandweervoertuig is. Mogelijk bedrijfsbrandweer?

Waarom is dat zo bijzonder? Brandweer Haaksbergen heeft ook een Crafter als dienstvoertuig...


sylvester1986

  • Gast
Reactie #114 Gepost op: 5 november 2011, 18:02:15


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #115 Gepost op: 5 november 2011, 18:10:38
Wat zit er op het zonnescherm?

Een orlaco frontcam ipv een spiegel die sinds 2007 verplicht is om voor de cabine te kunnen kijken.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #116 Gepost op: 5 november 2011, 18:23:08
Waarom is dat zo bijzonder? Brandweer Haaksbergen heeft ook een Crafter als dienstvoertuig...
Brandweer Volendam ook..
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #117 Gepost op: 5 november 2011, 18:38:11
Brandweer Volendam ook..

We kunnen nu alle korpsen gaan opnoemen waar ze een Crafter hebben, maar een Crafter is überhaupt al specialer als de Sprinter én een Crafter met een opbouw zie je helemaal niet in Nederland.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #118 Gepost op: 5 november 2011, 18:44:52
Wat zit er op het zonnescherm?

Een camera,    waarmee je voor de vrachtwagen kan kijken en tevens de dode hoek  

zoals je al was opgevallen heeft deze vrachtwagen geen dodehoekspiegel.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #119 Gepost op: 5 november 2011, 18:46:01
Waarom is dat zo bijzonder? Brandweer Haaksbergen heeft ook een Crafter als dienstvoertuig...

Dienstvoertuig is wel iets anders als een uitrukvoertuig. Het verschil is dat de Crafter geen automatische serie kent, Maar alleen een handgeschakelde. Daarom word er in de lande weinig voor Crafter gekozen.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens