Voertuigen in opbouw / bij de opbouwer

Auteur Topic: Voertuigen in opbouw / bij de opbouwer  (gelezen 496468 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #130 Gepost op: 18 november 2011, 19:09:21
Nee helaas niet geschoten, moest snel door namelijk.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #131 Gepost op: 19 november 2011, 10:32:18
Nee helaas niet geschoten, moest snel door namelijk.
Jammer, volgende keer beter. O0


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #132 Gepost op: 19 november 2011, 12:58:02


Nieuwe tankautospuit Brandweer Aalsmeer, meer foto's & bron : www.kazerneaalsmeer.nl
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bruin511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 174
Reactie #133 Gepost op: 19 november 2011, 15:12:33
Dit is echt een nette dubbele cabine opbouw, je zou bijna denken dat het orgineel is, maar een naad boven de achterste hoek van het voorpotier R verraad dat die balk is doorgeslepen om de achterwand van de orginele cabine te verwijderen en de om zo de verlenging uit te kunnen voeren. Alle lijnen lopen mooi door, en de ruitjes passen ook perfect bij het orginele idee.
Dit ziet er stukken beter uit dan andere (niet orginele) verlengde brandweer cabines.

mercedes levert speciale F cabines tbv de brandweer. Daarzit een losse achterwand in en de onderkant is ook niet dicht. Plastisol gebruikt standaard componenten en plakt de manschappen cabine er aanvast. Deze verlening is ism met Mercedes ontwikkeld. Een mooie samenwerking om tot een goed resultaat te komen


Gast

  • Gast
Reactie #134 Gepost op: 20 november 2011, 13:00:49
Niet recent, maar van april en mei dit jaar, gespot in Geldermalsen:









mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #135 Gepost op: 20 november 2011, 13:36:33
Niet recent, maar van april en mei dit jaar, gespot in Geldermalsen:
leuke foto's O0 altijd appart om  zo'n ambu zonder striping te zien. Ook nog eens 1 van de laatste Miesen bonna 211L ambulances, als ik me niet vergis was deze voor VZA internationaal.
Een auto van media expres met belgisch kenteken?? waarop zouden ze in belgie met NL striping gaan rijden als ze daar eindelijk een beetje een standaard belgische striping aan het doorvoeren zijn.... ::)
(ik snap wel dat het een NL bedrijf is, maar dan nog...)


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #136 Gepost op: 20 november 2011, 15:09:26
Niet recent, maar van april en mei dit jaar, gespot in Geldermalsen:




De V70 was/is niet in opbouw, maar is van Amstra zelf. De baas rijdt erin heb ik begrepen


Gast

  • Gast
Reactie #137 Gepost op: 20 november 2011, 15:13:48
De V70 was/is niet in opbouw, maar is van Amstra zelf. De baas rijdt erin heb ik begrepen
Zeker weten?? Met Orgaantransport / Transplantatie-team erop?
Zoals ik het begreep gingen de stickers van de éne eraf en de andere erop (witte kruis versus meditaxi, maar in welke volgorde ben ik even kwijt)


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #138 Gepost op: 20 november 2011, 15:20:16
Zeker weten?? Met Orgaantransport / Transplantatie-team erop?
Zoals ik het begreep gingen de stickers van de éne eraf en de andere erop (witte kruis versus meditaxi, maar in welke volgorde ben ik even kwijt)

Jup, wat ik heb begrepen is dat Amstra de back-up is voor het Witte Kruis mbt orgaantransport.

Wat/welke voertuigen bedoel je met de éne en de andere? :D


Gast

  • Gast
Reactie #139 Gepost op: 20 november 2011, 15:29:50
Jup, wat ik heb begrepen is dat Amstra de back-up is voor het Witte Kruis mbt orgaantransport.

Wat/welke voertuigen bedoel je met de éne en de andere? :D

Ah, ok, als WIJ nou eens die backup worden :P
Bedoelde niet voertuigen maar de éne en andere bestickering, welke er net afgehaald was en welke erop ging ben ik even kwijt, excuus daarvoor.
EDIT: Tegen het rechterzijraam is een plexiglas plaat met zuignappen waarneembaar waarop een wit kruisje staat inderdaad.