Voertuigen in opbouw / bij de opbouwer

Auteur Topic: Voertuigen in opbouw / bij de opbouwer  (gelezen 496313 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #160 Gepost op: 27 november 2011, 18:18:13
@Jerommeke,

Stond er wel op idd. heb er geen fotos van gemaakt


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #161 Gepost op: 28 november 2011, 08:27:37
Staat er nog Noord Holland Noord op de motorkap ?

Wat komt er anders op de motorkap te staan?
Brandweer Papendrecht


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #162 Gepost op: 28 november 2011, 08:37:27

Wat komt er anders op de motorkap te staan?

De nwe namen van de nwe regio's. Alleen kan ik mij zo voorstellen dat men daar mee wacht tot die NL-politie definitief is.


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #163 Gepost op: 28 november 2011, 11:42:38
Stonden er ook Golfjes Variant met signalering? Zie ze wel staan met striping maar meer ook niet.


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #164 Gepost op: 28 november 2011, 14:03:40
Stonden er ook Golfjes Variant met signalering? Zie ze wel staan met striping maar meer ook niet.

De signalering die op de Variant's komt is ook nauwelijks zichtbaar!!   :-X


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Reactie #165 Gepost op: 28 november 2011, 14:22:59
De nwe namen van de nwe regio's. Alleen kan ik mij zo voorstellen dat men daar mee wacht tot die NL-politie definitief is.

En dat kon wel eens wat langer gaan duren, aangezien in 1 van de grootste beoogde regio's, alle burgemeesters en commissarissen van de koningin tegen het huidige plan zijn.
Zij vinden een regio met meer als 80 gemeente een onwerkbaar organisatie.

Uitstel nationale politie


De nationale politie wordt mogelijk later ingevoerd dan 1 januari a.s.. Reden van uitstel is de behandeling van de reorganisatie van de politie niet op tijd door het parlement komt.


Kwaliteit
Of de nationale politie per 1 januari 2012 kan worden ingevoerd, hangt af van de snelheid waarmee Tweede en Eerste Kamer de nieuwe wet behandelen. De Tweede Kamer heeft zojuist de eerste schriftelijke ronde afgehandeld. ‘Veel hangt af van de kwaliteit van mijn antwoord’, zegt minister van Veiligheid en Justitie, Ivo Opstelten (VVD).


Burgemeester
 
De bewindsman moet deze maand met een afdoende antwoord komen op de kritische vragen vanuit de Tweede Kamer. Er zijn in de Tweede Kamer vraagtekens over de gezagspositie van de burgemeester in het nieuwe politiebestel. VVD en PvdA vragen zich af waarom de nieuwe politieorganisatie niet samenvalt met de pas ingevoerde veiligheidsregio’s.
 
Oost-Nederland
 
Als de nationale politie er komt, telt Nederland tien politiedistricten en 25 veiligheidsregio’s. CDA, PvdA, D66 en ChristenUnie zijn het eens met de kritiek uit Overijssel en Gelderland: zij zetten vraagtekens bij de vorming van een politie-eenheid van meer dan tachtig gemeenten in Overijssel en Gelderland. Ook de positie van de regioburgemeester is niet voor iedereen helder. De VVD wil daarover nadere verduidelijking van Opstelten.
 
 
 
Wietplantages
 
De SP vreest dat de macht van de regioburgemeester zo groot wordt dat die straks bepaald hoeveel agenten er in een gemeente beschikbaar zijn. De PVV juicht de invoering van de nationale politie toe maar vraagt zich tegelijkertijd af of de aanpak van wietplantages noodzakelijkerwijs gecentraliseerd moet gebeuren. Als Opstelten de Kamervragen niet afdoende weet te beantwoorden, kan de Tweede Kamer een tweede schriftelijke vragenronde inlassen. In dat geval is invoering van de nationale politie per 1 januari onhaalbaar. Opstelten wil daarop niet te veel vooruitlopen. ‘De Kamer is aan zet’, aldus de minister.
 
Uitstel
 
Als het parlement de invoering van de nationale politie niet voor het einde van het jaar heeft afgerond, hoeft dat volgens Opstelten geen uitstel van 12 maanden tot 1 januari 2013 te betekenen. ‘Halverwege het jaar de nationale politie invoeren kan’, aldus Opstelten tegenover Binnenlands Bestuur.
 
Politiebegroting
 
Onder de korpsbeheerders, die nu nog verantwoordelijk zijn voor het beheer van de politie, bestaan er twijfels of de nationale politie halverwege 2012 kan worden ingevoerd. ‘Dat is heel lastig, want dan moet je een begroting maken met een budget voor de politie en aantallen voor een periode van een half jaar. Dat wordt erg ingewikkeld’, aldus Geke Faber (PvdA), burgemeester van Zaanstad en korpsbeheerder van Zaanstreek-Waterland.
 

Respect
De D66-fractie heeft minister Opstelten gevraagd om uit respect voor een fatsoenlijke parlementaire behandeling bij de voorbereiding van de invoering van de nationale politie geen onomkeerbare stappen te zetten.

bron: www.binnenlandsbestuur.nl
auteur: henk-bouwmans


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #166 Gepost op: 28 november 2011, 15:12:19
De nwe namen van de nwe regio's. Alleen kan ik mij zo voorstellen dat men daar mee wacht tot die NL-politie definitief is.

Er zijn al voertuigen voorzien van de nieuwe regionaam  ;)

De signalering die op de Variant's komt is ook nauwelijks zichtbaar!!   :-X

Is er inmiddels al bekend wat voor lamp er op komt? In de Autovisie van deze week staat een stuk over politievoertuigen en daar lijkt een vast gemonteerde Hansch Movia D LED op de Golf variant te zitten (en geen amber, maar dat kan natuurlijk met een losse magneetlamp)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Gast

  • Gast
Reactie #167 Gepost op: 28 november 2011, 15:51:36
Zover mijn kennis reikt is de Movia D nu ook in twee kleuren beschikbaar (tegen waarschijnlijk 2x de normale prijs  ::) )


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Reactie #168 Gepost op: 28 november 2011, 17:08:14
Zover mijn kennis reikt is de Movia D nu ook in twee kleuren beschikbaar (tegen waarschijnlijk 2x de normale prijs  ::) )
Inderdaad, [edit] maar dat is eigenlijk een andere lamp: Movia-SL (ook in gewoon amber of blauw, de tweekleurige heeft artno. 1020675002):
http://www.fg-haensch.de/aktuell_presse/produktneuheiten/weltneuheit_2-farben-kennleuchten_entwickelt.html

Prijs (valt mee, slechts [edit] 1,6 x de prijs van een Movia-D)
http://www.fg-haensch.de/eshop/Kennleuchten/MOVIA-SL/
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #169 Gepost op: 29 november 2011, 00:26:31



Toch grappig dat er zelfs met de nieuwe aanbesteding nog verschil is tussen de voertuigen: let op de striping aan de achterzijde van de tourans op rechts!  ;)