Roken op de kazerne

Auteur Topic: Roken op de kazerne  (gelezen 11300 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

vuurvlieg

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 268
  • Martin
Reactie #20 Gepost op: 18 maart 2004, 11:58:32
Dan had je bij ons in de ploeg dus pech, want dan zou er maar 1 naar huis moeten lopen en dat zou jij zijn...... ::) ::)

Hmm dan hadden er bij ons 5 mogen gaan lopen.
In de voertuigen, en in de kazerne wordt niet gerookt, met uitzondering van de daartoe aangewezen rookruimte. ;D
Martin  Centralist RAC Haaglanden (ex) Vrijwilliger Brandweer Schoolbezoeker Brand Veilig Leven


firemanr

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 18 maart 2004, 16:41:43
Hmm dan hadden er bij ons 5 mogen gaan lopen.
In de voertuigen, en in de kazerne wordt niet gerookt, met uitzondering van de daartoe aangewezen rookruimte. ;D

 ;D ;D ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #22 Gepost op: 18 maart 2004, 16:42:34
Maar dat gaat toch hardstikke stinken in een auto? Ik heb er niet echt veel moeite mee als ze roken (ook weer niet teveel natuurlijk) maar in m'n auto wordt er echt niet gerookt! :o

Christian
ik zou zeggen,ga eens een TAS van binnen besnuffelen waar net 6 brandweermensen in hebben gezeten,die net terug komen van een stevige fik ;D ;D


Gast48368

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 18 maart 2004, 17:18:25
ik zou zeggen,ga eens een TAS van binnen besnuffelen waar net 6 brandweermensen in hebben gezeten,die net terug komen van een stevige fik ;D ;D

Tsja......daar moet dan maar een oplossing voor komen, we willen met z'n allen "rookvrij", dus na een uitruk, t.p.van het object, wordt het kleding inzamelen, de schone overall aan, en dan pas in de TAS.......... ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 18 maart 2004, 17:36:02
Tsja......daar moet dan maar een oplossing voor komen, we willen met z'n allen "rookvrij", dus na een uitruk, t.p.van het object, wordt het kleding inzamelen, de schone overall aan, en dan pas in de TAS.......... ;D

Meen je dat nou echt ??? ???


Ton d Breejen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 133
Reactie #25 Gepost op: 19 maart 2004, 23:39:06
Citaat
ik zou zeggen,ga eens een TAS van binnen besnuffelen waar net 6 brandweermensen in hebben gezeten,die net terug komen van een stevige fik  

Ga ook maar eens snuffellen als ze niet naar een fik zijn geweest maar na een stevige oefening  ;D ;D ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #26 Gepost op: 21 maart 2004, 12:06:01
As dinsdagavond hebben we de jaarvergadering van de brandweer,en daar zal nader over het roken worden gesproken.En dat zal nog een pittige discussie gaan worden,aangezien de meningen nogal verdeeld zijn :-X


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #27 Gepost op: 21 maart 2004, 15:58:49
Het probleem lost zich vanzelf op. De rokers gaan op den duur stuk voor stuk met FLO en nieuwe jongens zijn op de hoogte van de geldende regels ;D

Ik heb er persoonlijk geen moeite mee, maar kan me langs de andere kant ook de frustratie van de niet-rokers voorstellen. Eindelijk is er een wet of regeling en wat gaan we doen, ontduiken die hap. Daar wordt je dan niet vrolijk van.

Nogmaals, voor mij geen probleem, maar je moet je afvragen of je iemand bewust mag opzadelen met jouw rook! :P


Jaap Goos

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 21 maart 2004, 16:19:35
Tsja......daar moet dan maar een oplossing voor komen, we willen met z'n allen "rookvrij", dus na een uitruk, t.p.van het object, wordt het kleding inzamelen, de schone overall aan, en dan pas in de TAS.......... ;D


HMMMMM, daar zeg je wat, er is ooit eens een onderzoek geweest naar dit verschijnsel, je moest eens weten wat er op een brandweerpak/ overall zit na een knappe woningbrand, wordt je echt niet vrolijk van. Het bleek dat er meer kankerverwekkende shit aan het pak zat dan dat menig brandweerman oprookt in een week.
Dus niet zo'n heel slecht idee.
Gr Jaap


Gast48368

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 21 maart 2004, 22:35:49
Meen je dat nou echt ??? ???

Ik bedoelde heteigenlijk ludiek, maar als we het met het roken zo op gaan blazen, dan kan ik het ook wel ;D