Roken op de kazerne

Auteur Topic: Roken op de kazerne  (gelezen 11348 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #30 Gepost op: 21 maart 2004, 22:40:14
Ik bedoelde heteigenlijk ludiek, maar als we het met het roken zo op gaan blazen, dan kan ik het ook wel ;D
nou wij blazen niets op,dat wordt wel gedaan voor ons :-\ :-X


Gast48368

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 21 maart 2004, 22:46:40
nou wij blazen niets op,dat wordt wel gedaan voor ons :-\ :-X

Jah....dat bedoel ikke ook...... :(, en daarom doe ik er voor diegenen die dit hebben bedacht nog ff een extra scheppie bovenop, wij "MOETEN" toch rookvrij, dus neem ik t dan maar letterlijk ;) ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #32 Gepost op: 22 maart 2004, 12:04:25
Misschien moet de burger maar even geduld hebben als we eerst even de voertuigen naar buiten DUWEN, want al die dieseldampen binnen...... :-X :-X


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #33 Gepost op: 22 maart 2004, 17:11:58
Misschien moet de burger maar even geduld hebben als we eerst even de voertuigen naar buiten DUWEN, want al die dieseldampen binnen...... :-X :-X
en we gaan bij een brand niet in de rook staan he ::)


Ruud van Gool

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 25 maart 2004, 11:57:35
Wel of niet roken op de werkplek. Het blijft een hot-item. Wat mij is opgevallen, dat er in elke afzonderlijke kazerne weer ander regels toegepast worden betreffende het rookbeleid. Denk dat we een beetje aan het doordraaien zijn.
Groet.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #35 Gepost op: 25 maart 2004, 20:03:33
Wel of niet roken op de werkplek. Het blijft een hot-item. Wat mij is opgevallen, dat er in elke afzonderlijke kazerne weer ander regels toegepast worden betreffende het rookbeleid. Denk dat we een beetje aan het doordraaien zijn.
Groet.
nou wij draaien niet door,daar is de warenwet wel voor :-X


arjan,st

  • Gast
Reactie #36 Gepost op: 3 juli 2004, 20:57:58
bij ons dachten we dat we de ideale oplossing hadden net als bij grote gebouwen een rookscherm in de kantine met een goede afzuiger
daar hebben we het met ze allen over gehad niemand was er op tegen zo gezegt zogedaan en ja het werkt eidereen blij dacht je wat schetst een ieders verbazing was er toch iemand die het er niet mee eens was en ja hoor de anonime klachten lijn bellen ne er niet eerlijk voor uit komen dus dank zij deze verrader bij ons in het korps mag er nu helemaal niet meer worden gerookt .
onze oplossing komt nog wel in de brandpost dus hou die maar in de gaten .
mvg arjan brw maarn ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #37 Gepost op: 3 juli 2004, 21:45:21
bij ons dachten we dat we de ideale oplossing hadden net als bij grote gebouwen een rookscherm in de kantine met een goede afzuiger
daar hebben we het met ze allen over gehad niemand was er op tegen zo gezegt zogedaan en ja het werkt eidereen blij dacht je wat schetst een ieders verbazing was er toch iemand die het er niet mee eens was en ja hoor de anonime klachten lijn bellen ne er niet eerlijk voor uit komen dus dank zij deze verrader bij ons in het korps mag er nu helemaal niet meer worden gerookt .
onze oplossing komt nog wel in de brandpost dus hou die maar in de gaten .
mvg arjan brw maarn ;D
ik ben benieuwt,ik zal em in de gaten houden ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #38 Gepost op: 4 juli 2004, 11:48:46
bij ons dachten we dat we de ideale oplossing hadden net als bij grote gebouwen een rookscherm in de kantine met een goede afzuiger
daar hebben we het met ze allen over gehad niemand was er op tegen zo gezegt zogedaan en ja het werkt eidereen blij dacht je wat schetst een ieders verbazing was er toch iemand die het er niet mee eens was en ja hoor de anonime klachten lijn bellen ne er niet eerlijk voor uit komen dus dank zij deze verrader bij ons in het korps mag er nu helemaal niet meer worden gerookt .
onze oplossing komt nog wel in de brandpost dus hou die maar in de gaten .
mvg arjan brw maarn ;D
Das niet te hopen dat je daar ooit achter komt wie dat was, die zou toch bij ons geen leven meer hebben..... >:( >:( >:(


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #39 Gepost op: 5 juli 2004, 19:30:52
Maar stel dat die persoon het had gevraagd, zo van: mogen jullie peuken uit, ik houd daar niet van. Of iets in die strekking. Zou hij dan een leven hebben? Als het eens een beetje rookt bij een brand, denk ik dat hem wel eens gevraagd wordt of hij geen last heeft van de rook. Snap je? Wat ik bedoel: je kan het eigenlijk niet aangeven, dan ben je al snel een eikel en gun je je collega's geen pleziertje etc.

Denk hier maar eens over na... ;)

Christian