Modules

Auteur Topic: Modules  (gelezen 5008 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

albert dijkstra

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 11 maart 2004, 22:58:30
Het wiel opnieuw uitvinden kan je pas beoordelen nadat je kennis genomen hebt van de eindtermen en deze vervolgens vergelijkt met de bestaande opleidingen... Ik ben er van overtuigd dat dit een zeer waardevolle aanvulling gaat worden op de bestaande eerstehulp opleidingen.  Het is in ontwikkeling bij het Oranje Kruis, je gaat hier dus zeker nog meer over horen Peter. ( je kunt mij altijd even mailen voor aanvullende info e.d., ada@vlissingen.nl )


auwb

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 15 februari 2005, 21:49:18
Hallo,

Ik ben op zoek naar welke uitbreidingsmodule's er bij het Oranje Kruis te halen zijn. Zelf heb ik de volgende gevonden:
- De geoefende EHBO-er
- Verbandleer en Kleine ongevallen
- Eerste Hulp aan kinderen
- Eerste Hulp bij wandelletsel
- Eerste Hulp bij sportletsel (van deze heb ik alleen via via gehoord).
Heeft iemand hier wijzigingen of aanvullingen bij? Is er iemand die iets weet over de "DAN Aquatic" bij het Oranje Kruis?

auwb


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #12 Gepost op: 15 februari 2005, 23:20:59
Hallo,

Ik ben op zoek naar welke uitbreidingsmodule's er bij het Oranje Kruis te halen zijn. Zelf heb ik de volgende gevonden:
- De geoefende EHBO-er
- Verbandleer en Kleine ongevallen
- Eerste Hulp aan kinderen
- Eerste Hulp bij wandelletsel
- Eerste Hulp bij sportletsel (van deze heb ik alleen via via gehoord).
Heeft iemand hier wijzigingen of aanvullingen bij? Is er iemand die iets weet over de "DAN Aquatic" bij het Oranje Kruis?

auwb


Er komen met de regelmaat van de klok lespakketten bij.
Gebitsproblemen, COPD, mondmaskers etc.


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #13 Gepost op: 16 februari 2005, 15:38:28
Hallo,

Ik ben op zoek naar welke uitbreidingsmodule's er bij het Oranje Kruis te halen zijn. Zelf heb ik de volgende gevonden:
- De geoefende EHBO-er
- Verbandleer en Kleine ongevallen
- Eerste Hulp aan kinderen
- Eerste Hulp bij wandelletsel
- Eerste Hulp bij sportletsel (van deze heb ik alleen via via gehoord).
Heeft iemand hier wijzigingen of aanvullingen bij? Is er iemand die iets weet over de "DAN Aquatic" bij het Oranje Kruis?

auwb


Er is overleg tussen DAN en het Oranje Kruis en Medic First Aid voor de erkenning van elkaars modules.