Wie wordt er geloofd?

Auteur Topic: Wie wordt er geloofd?  (gelezen 4705 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #10 Gepost op: 12 november 2009, 22:02:55
Nee. En daar moet je blij mee zijn want er zijn manieren om deze te ontwijken.



oh oke dat wist ik niet
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #11 Gepost op: 12 november 2009, 22:22:32
oh oke dat wist ik niet

Overtuig jezelf maar eens van iets wat niet waar is....hoe langer je jezelf overtuigt...op een gegeven moment ga je het zelf geloven. Menselijk brein...zodra je op dat punt bent, zal de detector niet ''uitslaan'' ..

Denk maar eens terug aan de tijd dat je met grote ogen ontkende dat je iets niet had gedaan / gestolen / had gepakt. (okee, voor sommigen was dat gisteren, maar punt is duidelijk ;))


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #12 Gepost op: 14 november 2009, 10:41:28
Een leugendetector is de ontwijken door kleine foefjes met je lichaam. Het samenknijpen van de billen of het bijten op je tong kan de uitslag al onbetrouwbaar maken. Dat is ook de reden dat de leugendetector in Nederland gewoon niet gebruikt wordt. Pracht van een apparaat en ook meestal goed maar niet volledig betrouwbaar.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #13 Gepost op: 16 november 2009, 17:59:46
Een leugendetector is de ontwijken door kleine foefjes met je lichaam. Het samenknijpen van de billen of het bijten op je tong kan de uitslag al onbetrouwbaar maken. Dat is ook de reden dat de leugendetector in Nederland gewoon niet gebruikt wordt. Pracht van een apparaat en ook meestal goed maar niet volledig betrouwbaar.
in dat geval moet je hem ook niet willen gebruiken natuurlijk, stel dat je de verkeerde vastzet.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #14 Gepost op: 16 november 2009, 23:05:40
Precies, of de schuldige zich op die manier vrij praat...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein