Herhalingen Third watch

Auteur Topic: Herhalingen Third watch  (gelezen 2154 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Marc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 254
Gepost op: 9 maart 2004, 21:00:33
Hallo mensen,

Wat betreft de aflv.die op vrijdag avond worden uitgezonden...tijdje terug waren het de nieuwe afleveringen,.waarin onder andere de paramedic Alex (mooie vrouw  ;D ) helaas doodging en paramedic carlos eer terug kwam in dienst, en op eens gaan we weer verder midden in de serie waar die russische vrouw wordt doodgeschoten en al die maffia praktijken.

Vindt het maar dat men dit zomaar doet,.nog meer mensen die dit is opgevallen? ???

greetz




7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1 Gepost op: 9 maart 2004, 21:32:44
Het was de laatste aflevering van het seizoen dus zo gek vind ik het niet  ;D Nu is het wachten op het nieuwe seizoen zodat we weer vollop kunnen genieten van deze mooie serie. :)


firemanr

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 11 maart 2004, 06:12:22
Ja, zat ook altijd weer gereed om te kijken, vrijdags, om dan tot de conclusie te komen dat het weer een herhaling is.....jammer. :-\ :-\


Ridder Pim

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2004, 11:06:03
Dat doen ze wel vaker met series uit het buitenland.
Ik geloof dat ze als voorproefje op het nieuwe seizoen een teaser-aflevering krijgen uit het volgende seizoen.
En de omroepen zenden die dus ook gewoon uit...

Of je hebt afleveringen onbewust al eens op de BBC gezien natuurlijk! (had ik zelf met CSI)  ;D


Marc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 254
Reactie #4 Gepost op: 12 maart 2004, 12:09:48
Wanneer zijn te zien dan op BBC?   ;D


Ridder Pim

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 12 maart 2004, 22:23:54
Ik bedoelde dat ik latere afleveringen van CSI op de BBC gezien heb.
Maar dat ik het me voor kan stellen dat dat met Third Watch ook het geval kan zijn.
(Ik weet niet eens of de BBC dat wel uitzend  ???)


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #6 Gepost op: 14 maart 2004, 11:22:44
Nee de BBC scoort al lichtjaren met het ER look-a-like- programma ""CASUALTY""    ;D ;)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod