Ik zoek kaarten van snelwegen en knooppunten

Auteur Topic: Ik zoek kaarten van snelwegen en knooppunten  (gelezen 2775 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sigmario

  • Gast
Gepost op: 17 maart 2004, 20:21:27
Weet iemand op dit forum misschien of er ergens in den landen kaarten verkrijgbaar zijn van klaverbladen e.d.
Waarop duidelijk vermeld is bij welke afslag de letteraanduiding (zwarte letter in gele vlak op de hectometerbordjes) hoort, zodat je makkelijker een aanrijroute kan bepalen ???
Ik heb één afbeelding gevonden op een site en denk dus dat ze er moeten zijn ;D

Greetz,
Mario.




Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2004, 22:26:42
Kan je dat voorbeeld niet posten? Da's wat makkelijker meedenken... ;)

Christian


Marco

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2004, 22:40:44
RIjks waterstaat heeft vaak kaarten met hectometrering, praatpalen, lettercodes van op en afritten enzo voorts. Vraag eens na bij de medewerkers in jou district. Dna hoef je het wile niet opnieuw uit te vinden.

Wij hebben ze ook op de auto, en ook bij mijn vorige werk (berging) hadden we deze karten.

Groet, Marco.


Marco

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 19 maart 2004, 00:33:05
Tja, de overheid en afschuiven. Ik zal morgen even voor je kijken wie de kaarten gemaakt heeft die wij op de wagen hebben. Anders zou je in het voor jou van belangzijnde gebied eens moeten navragen bij de ambulance dienst, Brandweer of bij de bergers.

Maar ik laat je zeker wat horen.
Groet, Marco


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #4 Gepost op: 19 maart 2004, 09:20:16
de AC heeft kaarten waarop staat welk baanvak van een snelweg door welke brandweerkorps wordt verzorgt,werkt inderdaad op de hectometerpaaltjes en met de op en afritten van de snelweg.Zo weten ze precies welk korps moet worden geallarmeerd,op welk gedeelte van de weg maarja dat gaat wel eens mis.......


denkweb

  • Manager meldkamer van Amerongen Berging
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
  • en door!
Reactie #5 Gepost op: 29 november 2009, 13:16:24