Visser presenteert nieuwe Mercedes E-klasse 2010 ambulance

Auteur Topic: Visser presenteert nieuwe Mercedes E-klasse 2010 ambulance  (gelezen 7077 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mini HV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 213
  • Hulpverleningsminiaturen om bij weg te smelten
    • Hulpverleningsdecals and more!
Reactie #10 Gepost op: 30 november 2009, 19:32:51
Ik heb begrepen dat dit een ontwerp is samen met Miesen en een Zweedse ambulancebouwer (Nilsson???). Er zou een lage en een hoge variant van deze E-klasse in ontwikkeling zijn, waarbij Visser de hoge variant heeft voor de Nederlandse markt.
Kijkende naar de Visser 4 is de RAVU de enige reguliere dienst die op grotere schaal gebruik maakt van deze ambu. Ik ben wat sceptisch tav het veroveren / heroveren van de Nederlandse ambulancemarkt door een lage ambulance. Maar we zullen zien hoe het loopt ...
Lees voor Miesen: Binz
Kijk ook eens op www.fvc-decals.nl Beter 1 hulpverleningsminiatuur in de hand dan 10 in je straat


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #11 Gepost op: 18 augustus 2010, 15:24:49
Concept heeft aardig wat vertraging opgelopen door problemen met de chassisverlenging. De eerste wagens zouden in juni geleverd worden, maar het is nu niet waarschijnlijk dat er dit jaar al een Visser V rijdt.
Geloof niet alles wat je denkt.


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #12 Gepost op: 18 augustus 2010, 18:33:15
Concept heeft aardig wat vertraging opgelopen door problemen met de chassisverlenging. De eerste wagens zouden in juni geleverd worden, maar het is nu niet waarschijnlijk dat er dit jaar al een Visser V rijdt.

Lekkere PR, eerst reclame maken voor een nieuw voertuig, en dan blijkt dat het op cruciale onderdelen nog ontwikkeld moet worden...  :|


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #13 Gepost op: 18 augustus 2010, 18:39:51
Mijn mening van die nieuwe ambu is : ik vind hem een beetje op een rouw auto lijken !

Deze vind ik mooi!
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Reactie #14 Gepost op: 18 augustus 2010, 23:28:22
Wat een AFSCHUWLIJKE blauwe flitsers voor. Degene die dat bedacht heeft, heeft echt geen smaak (naar mijn mening :)) Als je zo een wagen op scheveningen of hoek van holland zet lopen gelijk alle schepen vast. Lijkt wel een vuurtoren.
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat