Kraanwagens

Auteur Topic: Kraanwagens  (gelezen 30958 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ffemt19

  • Adjudant (bevelvoerder)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 798
  • We finish what others can't
    • Brandweer Lommel
Reactie #70 Gepost op: 28 augustus 2008, 18:25:43
Laat die fot's dan eens zien  :D

Nee, normaal gesproken doet de protection civile de technische hulpverlening en de medische hulpverlening.
En de brandweer de andere brandweer taken, het meeste personeel van de protection civile zit ook wel bij de brandweer, zo heb ik me toch laten vertellen door een collega uit Luxemburg. Maar er was wel een verandering bezig maar daar kon hij me vorig jaar nog niet zo veel over vertellen. Want ze wisten zelf  nog niet goed welke kant het uit zou gan.

ffemt19
Go home we got it !!!  We finish what others can't


Firecat

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
Reactie #71 Gepost op: 29 augustus 2008, 01:33:44
Laat die fot's dan eens zien  :D

Nee, normaal gesproken doet de protection civile de technische hulpverlening en de medische hulpverlening.
En de brandweer de andere brandweer taken, het meeste personeel van de protection civile zit ook wel bij de brandweer, zo heb ik me toch laten vertellen door een collega uit Luxemburg. Maar er was wel een verandering bezig maar daar kon hij me vorig jaar nog niet zo veel over vertellen. Want ze wisten zelf  nog niet goed welke kant het uit zou gan.

ffemt19

Ok, kijk hier maar ;)
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,6351.msg593433.html#msg593433
Maar je hebt gelijk, zoals je kan zien heb ik ook een foto bijgevoegd van een HV-I met de tekst Protection Civile van het korps Esch sur Alzette.
De Protection Civile beschikt ook over verschillende brandweervoertuigen zoals de Unimog.
Helaas zijn de foto's al wat gedateerd maar hopelijk is dat geen bezwaar.
Luxemburg is op hulpverleningsgebied een bezoekje waard, je komt er echt hele leuke voertuigen tegen.


ffemt19

  • Adjudant (bevelvoerder)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 798
  • We finish what others can't
    • Brandweer Lommel
Reactie #72 Gepost op: 9 september 2008, 07:54:22
Thx,

In Luxemburg loopt dat allemaal een beetje door elkaar. Beide diensten zijn redelijk in elkaar verweven.

ffemt19
Go home we got it !!!  We finish what others can't


RBB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #73 Gepost op: 23 januari 2009, 08:46:12