Politie demovoertuigen

Auteur Topic: Politie demovoertuigen  (gelezen 11843 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #20 Gepost op: 1 februari 2013, 00:01:50

(en nee! ik sta nog steeds niet achter de beslissing om Volvo te gaan rijden)

Maar jij hebt volgens mij nog niet in de nieuwe V70s gereden toch? Ik vindt het echt geen slechte auto hoor!


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #21 Gepost op: 1 februari 2013, 00:16:19
Maar jij hebt volgens mij nog niet in de nieuwe V70s gereden toch? Ik vindt het echt geen slechte auto hoor!

Dit zal gewoon altijd een probleem blijven. Persoonlijke smaak voorkeuren komen nooit op 1 lijn.
Heb destijds zelfs begrepen dat het BMW de Vista zelfs via Volvo had geregeld voor de testen. De Bmw heeft het trouwens niet alleen qua motor afgelegd maar ook qua remmentesten welke zijn uitgevoerd door het RDW.

En inderdaad, BMW had motorisch nog veel meer optisch, echter afhankelijk van milieulabel, uitstoot en onderhoudskosten (schijnen  behoorlijk laag te zijn door de zweedse).


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #22 Gepost op: 2 februari 2013, 07:44:21
Het is maar net wat er aangevraagd wordt om te testen. En als daarbij wordt aangegeven dat het testvoertuig met een bepaalde balk moet zijn uitgerust krijg je dus dit soort uitvoeringen. En idd, de V70 is geen slechte auto, maar er zijn (veel) beter geschikte voertuigen voor dit werk op de markt. Maar ja, dit soort "dwalingen" krijg je als je het pakket van eisen schrijft met een bepaald merk en type in gedachte ipv met het werkproces.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #23 Gepost op: 2 februari 2013, 16:47:19
Ik begrijp dat het een gevoelig onderwerp is/blijft, maar kunnen deze discussie is in diverse topic's gevoerd. Hier dus gaarne weer ontopic !
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !