GRIP 1 Grote HV VKO meerdere voertuigen twee dodelijke slachtoffers - A28 Staphorst 28-12-2009

Auteur Topic: GRIP 1 Grote HV VKO meerdere voertuigen twee dodelijke slachtoffers - A28 Staphorst 28-12-2009  (gelezen 17998 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

HenriZomer

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
Het was een rit met alles er op en er aan.... Dus ja, met blauw en lawaai!


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Ja de complete set, inclusief toeter (sorry, het blijft een lachwekkend ding) en zwaailicht.
Ik reed er achter aan met eigen auto omdat ik net te 2 tel laat aankwam om in te stappen.
Ik was ook al bijna in Zwolle en er zijn meerdere sigmaleden die uit Zwolle komen, als je dan op tijd bent om daar in te stappen is dat meegenomen. Dat wordt onderweg dan wel gemeld aan de HGE.

De rest van de parate sigmaleden was natuurlijk naar Staphorst afgereisd.
Eenmaal op de afrit van de A-28 bij Staphorst ging het "blauw-blauw" er af en konden we de
laatste meters naar de opkomstlocatie "gewoon" afleggen.

Wel jammer, weer "net niet"
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


krelis

  • Instructeur EH, EHaK, BLS en PBLS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 262

Wel jammer, weer "net niet"

Vind je dit niet een beetje bizar uitgedrukt  ??? :-X


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
http://www.destentor.nl/regio/nwoverijssel/6007584/Drie-doden-bij-ongelukken-op-A28.ece

[img width=700 height=396]http://www.destentor.nl/multimedia/archive/01327/Kettingbotsing_A28_1327249a.jpg

http://www.destentor.nl/multimedia/archive/01327/Doden_door_ongeval_1327235a.jpg

[img width=700 height=451]http://www.destentor.nl/multimedia/archive/01327/Kettingbotsing_A28_1327236a.jpg


ThomasW

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Hoe bedoel je weer "net niet" ? Voor jouzelf? Want de SIGMA is wel gewoon ingezet toch?


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Vind je dit niet een beetje bizar uitgedrukt  ??? :-X

je gaat niet bij een hv dienst om nooit ingezet te worden.... Dit zegt niets over dat je het niet erg vind voor de betrokkenen.. ;)


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Ja de complete set, inclusief toeter (sorry, het blijft een lachwekkend ding) en zwaailicht.
Ik reed er achter aan met eigen auto omdat ik net te 2 tel laat aankwam om in te stappen.
Ik was ook al bijna in Zwolle en er zijn meerdere sigmaleden die uit Zwolle komen, als je dan op tijd bent om daar in te stappen is dat meegenomen. Dat wordt onderweg dan wel gemeld aan de HGE.

De rest van de parate sigmaleden was natuurlijk naar Staphorst afgereisd.
Eenmaal op de afrit van de A-28 bij Staphorst ging het "blauw-blauw" er af en konden we de
laatste meters naar de opkomstlocatie "gewoon" afleggen.

Wel jammer, weer "net niet"

Dus met je eigen auto er achter aan? Ook overal de verkeersregels regels negeren zeker. Ja goed en profesioneel bezig.  Ik heb net als de vorige spreker wat moeite met de toon van je bericht. Ook weer heerlijk profesioneel.

gr
Mike


peter h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 353
  • instructeur EH/BHV/(P)BLS, AED, WO, verder Sigma
Vind je dit niet een beetje bizar uitgedrukt  ??? :-X

misschien iets verkeerd uitgedrukt  ???, maar kan mij er wel iets bij voorstellen :-X
daar train je al die maanden/jaren voor..
zie het als brandwer: die willen ook graag naar een "mooie" brand :|

Peter


Gast48368

  • Gast

Een vreselijk ongeval, die eerst foto, om kippevel van te krijgen.  :-X


Voederbietel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 472
Volgens de eerste berichten van de afdeling persvoorlichting van de Politie IJsselland zouden er in de twee wrakken elk één dode gevallen zijn, waaronder in ieder geval één kind.