Gespot, 5 nieuwe T5's

Auteur Topic: Gespot, 5 nieuwe T5's  (gelezen 21096 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #10 Gepost op: 8 januari 2010, 13:09:52
Zojuist gespot in het Arnhemse, VW Touran met Whelen Freedom!! Helaas de motorkap niet kunnen zien, dus 99,9% zeker dat hij van GLD-M is.


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #11 Gepost op: 8 januari 2010, 17:17:19
Zojuist gespot in het Arnhemse, VW Touran met Whelen Freedom!! Helaas de motorkap niet kunnen zien, dus 99,9% zeker dat hij van GLD-M is.

Ik kan het nu met 100% zekerheid zeggen dat hij van Gelderland-Midden is. Dat betekent dus dat Ambion niet meer de opbouw doet en ook TM-CS GLD-M is kwijt geraakt aan Honac.

Zodra we ook o.a. ook in Den-Haag en Apeldoorn (grote TM-CS regio's) de Freedoms van Honac gaan zien is er echt toch echt iets aan de hand, en dan kan het niet anders zijn dat de regio's bij de aankoop van een VW automatisch vastzitten aan Honac opbouw.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #12 Gepost op: 8 januari 2010, 17:20:38
Ik kan het nu met 100% zekerheid zeggen dat hij van Gelderland-Midden is. Dat betekent dus dat Ambion niet meer de opbouw doet en ook TM-CS GLD-M is kwijt geraakt aan Honac.

Zodra we ook o.a. ook in Den-Haag en Apeldoorn (grote TM-CS regio's) de Freedoms van Honac gaan zien is er echt toch echt iets aan de hand, en dan kan het niet anders zijn dat de regio's bij de aankoop van een VW automatisch vastzitten aan Honac opbouw.  

Gezien de regionale samenwerking tussen Gooi&Vechtstreek (waar de eerste Whelen al gespot is) en Flevoland kun je daar ook gaan verwachten dat Federal Signal een marktaandeel gaat verliezen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #13 Gepost op: 8 januari 2010, 17:26:22
Ik kan het nu met 100% zekerheid zeggen dat hij van Gelderland-Midden is. Dat betekent dus dat Ambion niet meer de opbouw doet en ook TM-CS GLD-M is kwijt geraakt aan Honac.

Zodra we ook o.a. ook in Den-Haag en Apeldoorn (grote TM-CS regio's) de Freedoms van Honac gaan zien is er echt toch echt iets aan de hand, en dan kan het niet anders zijn dat de regio's bij de aankoop van een VW automatisch vastzitten aan Honac opbouw.  


Dikke vette kans dat dit het geval is ja. Alvast een voorschot op de komende aanbesteding? Honac laat alvast zien, dat ze best alle nieuwe auto's kunnen opbouwen?
Wat doet Honac eigenlijk aan inbouw van bekisting ed?


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #14 Gepost op: 8 januari 2010, 19:30:05
Dikke vette kans dat dit het geval is ja. Alvast een voorschot op de komende aanbesteding? Honac laat alvast zien, dat ze best alle nieuwe auto's kunnen opbouwen?
Wat doet Honac eigenlijk aan inbouw van bekisting ed?

Die nieuwe T5's die nog wle Vista's hebben hebben ook andere bekisting in de achterbak, nog steeds lades maar van een ander type...

@Roy: Waar haal je die zekerheid vandaan??? :)


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #15 Gepost op: 8 januari 2010, 19:32:55
Zojuist gespot in het Arnhemse, VW Touran met Whelen Freedom!! Helaas de motorkap niet kunnen zien, dus 99,9% zeker dat hij van GLD-M is.

GLZ team Geldermalsen ontvangt nog voor de lente een nieuwe Touran, zal het nauwlettend in de gaten houden en platen als hij er is!


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #16 Gepost op: 8 januari 2010, 22:24:07
Gisteren in Arnhem: een grote autoambulance met 5 gloednieuwe VW Transporters. De sneeuw verhinderde mij te zien welke regio erop stond maar ik gok toch echt Gelderland-Midden: met WHELEN FREEDOM dakset, 'ME' hek voor de voorramen en een lichtkoepel (hoe noem je zoiets) op het dak van de bus. De bus reed vanaf de A12 richting het centrum... Wie weet hier meer van????

Even een eigen afdelinkje gegeven Mod Jerommeke

Betreft het dit type T5:



Of dit type T5:



Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #17 Gepost op: 8 januari 2010, 22:25:26
onderste is T6!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #18 Gepost op: 8 januari 2010, 22:28:20
Dat kan, ik zie het meer als een gefacelifte T5... ;)

T5.5 dan maar?


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #19 Gepost op: 8 januari 2010, 22:32:09
Als jullie eerst een simpele googlecheck doet, kan je je de moeite van (foutieve) postingen besparen. De onderste foto is de gefacelifte VW T5.